خبرگزاری کار ایران

علیرضا حقیقی در گفتگو با ایلنا:

اگر به جام جهانی صعود نکنیم به 10 سال قبل برمی‌گردیم/ پرسپولیس آنقدر بزرگ است که با یک تساوی خوشحال نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۸۵۲

سنگربان تیم فوتبال نساجی گفت: درست است که شاید شرایط ما یک مقدار بحرانی باشد اما شرایط همیشه اینطور نمی‌ماند و تیم‌های بسیار بزرگ هم شکست می‌خورند اما ادامه می‌دهند.

علیرضا حقیقی در گفتگو با ایلنا، درخصوص دو شکست متوالی تیم نساجی مازندران گفت: متاسفانه ما در این دو هفته بد بازی کردیم و در مسابقاتی که باید به سه امتیاز می‌رسیدیم شکست خوردیم. بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم و الان در جدول رده بندی هم دو پله سقوط کردیم. به هر حال این فوتبال است و بالا و پایین زیاد دارد. ما هفته‌های آینده فرصت داریم تا این اشتباه را جبران کنیم. تک تک هفته‌هایی که پیش روی ماست حکم فینال را دارد و باید امتیازات لازم را بگیریم. ما اردوی خوبی در بندرعباس داشتیم و فکر می‌کنم که بدن‌های بازیکنان ما آماده است اما نتایج به آن صورت که باید رقم می‌خورد، اتفاق نیفتاده است. در فوتبال و همینطور زندگی باید همیشه نگاه رو به جلو داشته باشیم و حالا باید تمام تمرکزمان را روی بازی‌های آینده بگذاریم.

حقیقی در پاسخ به این سوال که آیا شاهین بوشهر را دست کم گرفته بودند. یا خیر گفت: من فکر نمی‌کنم چنین بحثی باشد در بعضی از مسابقات شما اگر با تمام تمرکز هم وارد شوید شما آن روی سکه را که انتظار ندارید می‌بینید، همانطور که گفتم باید امتیازات این دو بازی را به دست می‌آوردیم اما متاسفانه شرایط به سود ما نبود و در کنار آن ما هم خوب بازی نکردیم. ما بد بازی کردیم و باختیم، پس این جای توجیه ندارد. ما تیم یکدستی هستیم و باید از بازی آینده به جمع آوری امتیازات لازم فکر کنیم تا در آخر فصل با مشکل رو به رو نشویم.

سنگربان تیم نساجی درخصوص رویارویی با پارس جنوبی در هفته بیستم لیگ برتر گفت: به هر حال دیگر تیم ضعیف یا قوی در لیگ نداریم و تمام تیم‌ها تلاش می‌کنند که امتیاز بگیرند پس باید تمرکز کنیم تا در این بازی خانگی امتیاز بگیریم. ما هواداران خوب و فهیمی داریم که در همه حال پشت تیمشان هستند و کمک می‌کنند تا ما نتیجه بگیریم. هدف ما، بازیکنان روی نیمکت و حتی سکوها موفقیت نساجی است و آنها تلاش می‌کنند تا ما امتیاز لازم را بگیریم‌.

دروازه‌بان سابق تیم ملی در پاسخ به این سوال که چطور با بازگشت به فوتبال ایران پس از ترک فوتبال اروپا سطح انگیزه‌اش را یکسان نگه داشته گفت: به هر حال هر کسی در زندگی‌اش هدف داشته باشد آن انگیزه لازم را به دست می‌آورد. من با هدف به ایران آمدم و هزار بار گفتم که چشم بسته این تیم را انتخاب نکردم. هر چه در توان داشتم برای نساجی گذاشتم و می‌گذارم همانطور که چند هفته هم با مصدومیت بازی کردم. چند بازی بود که پارگی عضله داشتم اما با آمپول مداوا کردم و خودم را به بازی رساندم تا کمک حال نساجی باشم. خدارا شکر تمامی اعضای تیم چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ فنی به من کمک کردند و من هم توانستم تا خودم را با تیم هماهنگ کنم. امیدوارم که این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد و بیشتر به تیم نساجی کمک کنم تا هواداران از نتایج راضی و خوشحال باشند.

دروازه بان سابق تیم پرسپولیس درباره شهرآورد هفته گذشته گفت: من نیمه دوم بازی را دیدم و به نظرم بازی مهیجی بود. خداراشکر دو تیم فوتبال خوبی باز کردند و هواداران هر دو تیم از نوع عملکرد تیم‌هایشان راضی بودند. تیم پرسپولیس با این نتیجه همچنان در صدر جدول قرار دارد و شانسش برای قهرمانی دو چندان شده است که همین نور علی نور است.

حقیقی درباره اینکه استقلالی‌ها می‌گویند پرسپولیس با نتیجه تساوی بسیار خوشحال شده گفت: فکر نمی‌کنم، بعید است که خوشحال شده باشند. پرسپولیس آنقدر بزرگ است که با یک تساوی خوشحال و راضی نمی‌شود و مطمئنا هر دو تیم برای برد آمده بودند. بازی پرگلی را دیدیم که هم تماشاگران و هم بازیکنان راضی بودند.

عضو تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ در واکنش به انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: من شناختی از ایشان ندارم و امیدوارم که ایشان بتوانند به تیم ملی کمک کنند. بازیکنان، رسانه‌ها و مردم باید از سرمربی تیم ملی حمایت کنیم تا نتیجه لازم را کسب کنیم. برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که به تیم ملی ما کمک کنند.

علیرضا حقیقی درباره شانس تیم ملی برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ و اهمیت حضور ایران در این مسابقات گفت: واقعا جای نگرانی دارد چراکه پروسه انتخاب سرمربی خیلی طولانی شد و جانشین مارک ویلموتس باید زودتر از این‌ها انتخاب می‌شد که سرمربی جدید بتواند شناخت کافی را برای اردوهای پیش رو از بازیکنان داشته باشد. حسن انتخاب اسکوچیچ این است که در ایران کار کرده‌اند و حداقل یک شناخت نسبی دارند و امیدوارم که همه حالا پس از انتخاب درست یا غلط از او حمایت کنیم تا تیم ملی کشورمان را به جام جهانی ببرد. جام جهانی رویدادی نیست که هر سال برگزار شود و فکر می‌کنم که ما اگر در یک دوره از آن حضور نداشته باشیم فوتبال ما به ۱۰ سال قبل برمی‌گردد. باید همه ما دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی به جام جهانی صعود کند.

حقیقی درخصوص همکاری با محمدرضا مهاجری و کادرفنی نساجی گفت: ایشان مربی بزرگ و شناخته شده‌ای هستند و کادرفنی او باتجربه هستند. همه ما یک تیم هستیم که در روزهای خوب و بد با هم هستیم. شکست هم همانند برد برای تیم است. با درایتی که ایشان و کادرفنی‌شان دارند ما از این شرایط خارج خواهیم شد. درست است که شاید شرایط ما یک مقدار بحرانی باشد اما شرایط همیشه اینطور نمی‌ماند و تیم‌های بسیار بزرگ هم شکست می‌خورند اما ادامه می‌دهند. برد و باخت در ورزش وجود دارد و با یک شکست هیچ چیز به پایان نمی‌رسد. ما پتانسیل بالایی از جنبه هواداران، مدیریت و بازیکنان داریم و به جایگاه بهتری در جدول می‌رسیم چرا که نزدیک به قهرمانی جدول جایگاه واقعی ما نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز