خبرگزاری کار ایران

چند ساعت تا پایان مهلت قانونی ثبت نام ریاست فدراسیون فوتبال؛

در انتظار حضور چهره‌های مطرح برای جانشینی تاج

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۸۳۹

مهلت ثبت نام برای ریاست انتخابات فدراسیون فوتبال و هیات رئیسه این فدراسیون تا چند ساعت دیگر به پایان خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امروز آخرین مهلت برای ثبت نام نامزدی ریاست فدراسیون فوتبال و هیات رئیسه این فدراسیون است و از روز گذشته شاهد حضور چهره‌های مختلف و نام آشنایی در محل فدراسیون برای ثبت نام بودیم و در ساعات باقی مانده تا پایان زمان اعلام شده قطعاً نفرات دیگری هم هستند که از آخرین فرصت برای کاندیداتوری جانشینی مهدی تاج استفاده خواهند کرد.

روز گذشته محمدحسین قریب، مدیرعامل اسبق استقلال و مسعود هراتیان، کارشناس حقوقی ورزش از جمله کسانی بودند که برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کردند.

صادق درودگر، خداداد افشاریان، منصور قنبرزاده، علی خطیر و عباس نجاریان اشاره کرد. همچنین فردی با فامیلی «نجفی» نیز ثبت نام خود را اعلام کرد که البته کسی از هویت و رزومه او اطلاعی ندارد!

نکته جالب این که بسیاری از افراد نام آشنا به صورت مخفیانه ثبت نام خود را انجام دادند. آن ها نماینده حقوقی یا اجرایی خود را به ساختمان فدراسیون فرستادند و خود در این محل حضور نیافتند تا به این شکل همه را سورپرایز کنند؛ بنابراین باید منتظر نام های دیگری نیز باشیم که بدون حضور شخصی در محل، ثبت نام کرده اند.

* دقایقی قبل حبیب کاشانی وارد ساختمان فدراسیون فوتبال شد.

این در حالی است که بین خبرنگاران شایعات زیادی نیز دهان به دهان می‌چرخید. از جمله این که مهدی محمدنبی عضو هیئت مدیره پرسپولیس منتظر چینش نفرات است تا در صورت لزوم، در انتخابات شرکت کند. همچنین شایعه حضور محمد دادکان همچون سال های قبل وجود دارد.

ثبت نام برای ریاست و هیئت رئیسه فدراسیون تا امروز ساعت 16 ادامه خواهد داشت و باید دید چه کسانی برای اداره فوتبال نام نویسی خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز