خبرگزاری کار ایران

محمود شفیعی در گفتگو با ایلنا:

برخی بازیکنان پارس پول رفت و آمدشان را هم ندارند/ نمی‌توانستیم مقابل سایپا به میدان نرویم

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۶۵۵

هافبک پارس جنوبی‌جم معتقد است مشکلات مالی این تیم برخی بازیکنان را در حدی تحت فشار قرار داده که برخی از آنها حتی پول رفت و آمدشان را هم ندارند.

محمود شفیعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تساوی مقابل سایپا اظهار داشت: تیم‌ ما بدلیل مشکلاتی که برایش آمد در بازیکنان ما در تمرینات شرکت نکردند اصلا از نظر روحی و روانی آماده نبودند. گرچه شب قبل از بازی قرار بود در زمین حاضر نشویم ولی بالاخره تصمیم گرفتیم حالا که تا اینجا آمدیم پس به زمین هم برویم. در مورد بازی هم باید بگویم که تقریبا همه‌چیز برابر بود سایپا هم به این دلیل که امتیاز میزبانی داشت خیلی روی دروازه ما فشار آورد توانست به گل برسد. بعد از آن بازیکنان ما خیلی تلاش کردند و خوشبختانه توانستیم در دقایق پایانی دیدار گل مساوی را به ثمر برسانیم یک امتیاز بگیریم.

وی در پاسخ به گفته می‌شد در بازی مقابل سایپا به میدان نخواهید رفت ولی در نهایت در زمین بازی حاضر شدید گفت: این موضوع که در فوتبال ایران یک تیم به هر دلیلی بازی نکند اصلا وجود ندارد به این دلیل که عواقب و جریمه‌های زیادی در پی دارد. ولی بنظرم با تمام این حرف و حدیث‌هایی که پیش آمد همانطور که بازیکنان پای تعهدشان ایستادند با وجود تمامی مشکلات در زمین حاضر شدند و باشگاه هم باید به تعهداتش عمل کند. چرا که برخی از بازیکنان ما اصلا هیچ دریافتی نداشتند. وجود مشکلات مالی کار را برای بازیکنان هر تیمی سخت می‌کند. زمانی که شما پول نداشته باشید مشکلات در زندگی شخصیخودش را نشان می‌دهد و این موضع تمرکز بازیکنان را بر هم می‌زند. متاسفانه یک سری از بازیکنان پارس‌جنوبی حتی پول رفت و آمد خودشان را هم ندارند چرا که از ابتدای فصل دریافتی نداشتند و اکثر آنها بدهی دارند ولی با تمام اینها همه نفرات باشگاه در تلاش هستند تا بتوانند مشکلات را برطرف کنند اولین هدفمان هم در حال حاضر بقا در لیگ است بعد از آن قصد داریم به خاطر مردم خوب شهرستان جم نتایج بهتری بگیریم تا باعث خوشحالی آن‌ها باشیم. اگر پول به حساب باشگاه واریز شود تیم ما از نظر روحی و روانی و حتی فنی شرایط خیلی بهتری پیدا خواهیم کرد امیدوارم که هرچه زودتر مشکلات پارس‌جم برطرف شود روزهای خوب ما هم فرا برسد.

هافبک تیم پارس جنوبی در مورد همکاری با هومن افاضلی گفت: آقای افاضلی چهره شناخته شده‌ای در فوتبال ایران هستند. اولین تجربه همکاری‌ام با ایشان است در مدت زمانی کوتاهی که زیر نظرشان کار کردم دیدم آقا هومن مربی فوق العاده بانظم است از زمانی که سرمربی تیم پارس شدند از هیچ تلاشی برای بهتر شدن تیم فروگذار نکرده‌اند از اینکه که می‌توانم شاگرد او باشم خیلی خوشحالم و امیدوارم که بتوانم با عملکرد خوبم پاسخ اعتمادشان را به خوبی بدهدم.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز