خبرگزاری کار ایران

از انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی شوکه شدم

شکاری: تراکتور هنوز شانس زیادی برای قهرمانی دارد/ فوتبال ایران باید قدر استیلی را بداند

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۵۸۷

هافبک تراکتور در مورد وضعیت خودش و تیمش و تساوی مقابل گل گهر صحبت کرد.

رضا شکاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار تراکتور مقابل گل‌گهر اظهار داشت: در مورد بازی واقعاً نمی‌دانم چه باید بگویم. هرکسی بازی را دیده باشد تایید می‌کند که اشتباهات داوری چقدر به ما لطمه زد و در این بازی یکی از عوامل اصلی از دست رفتن 2 امتیاز برای ما بود. دقیقاً مثل بازی با پرسپولیس که از داوری ضربه خوردیم و امتیاز از دست دادیم مقابل گل گهر هم همین اتفاق افتاد و داور هم سوت اشتباه زد و هم به خاطر یک اعتراض بدون مشکل کاپیتان ما را اخراج کرد و باعث شد تیم ما از هم بپاشد. در ادامه خودمان هم موقعیت‌های زیادی داشتیم که بدشانس بودیم. گل‌گهر آمده بود جلوی ما یک مساوی بگیرد که به هدفش هم رسید.

وی افزود: خوبی نتایج این هفته این بود که سپاهان، پرسپولیس و استقلال هم مساوی کردند و فاصله ما با رقبا بیشتر نشد. شما نگاه کنید در دربی پرسپولیس خیلی بهتر از استقلال بازی کرد ولی در نهایت نتیجه مساوی تمام شد و به فوتبال زیبا امتیاز نمی‌دهند. ما فصل قبل 5 هفته مانده به پایان لیگ دوم بودیم و اخر فصل پنجم شدیم. هنوز 11 هفته مانده و اتفاقات زیادی رخ خواهد داد و همه تلاش ما بر این است که به صدر جدول برسیم و هواداران را با قهرمانی خوشحال کنیم.

هافبک تراکتور در مورد اینکه به عنوان یار تعویضی وارد ترکیب می‌شود و معمولاً بین 11 بازیکن اصلی جا ندارد هم توضیح داد: در نیم فصل اول دنیزلی به من بازی نداد و دلیلش هم این بود که منتظر صدور حکمم بودند و احتیاط می‌کردند ولی به اشتباه گفته می‌شد که به دلایل فنی بازی نمی‌کنم. به هر جهت در حال حاضر شرایطم رو به بهتر شدن است و کم کم تلاش می‌کنم خودم را به ترکیب اصلی برسانم. البته این را هم بگویم که شرایطم واقعاً سخت است و باید با بازیکنان بزرگی از جمله کاپیتان‌های تیم ملی رقابت کنم.

شکاری در مورد انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی هم گفت: راستش را بخواهید از شنیدن این خبر شوکه شدم و انتظارش را نداشتم که ایشان به عنوان سرمربی انتخاب شود. شناختی روی اسکوچیچ ندارم و با او همکاری نداشتم. امیدوارم نتایج خوبی برای تیم ملی بگیرد. بعد از حذف ناباورانه تیم امید، صعود بزرگسالان به جام جهانی واقعاً‌ نیاز فوتبالدوستان است و تحمل یک شکست دیگر را ندارند و امیدوارم صعود کنیم.

وی در مورد عدم صعود تیم امید به المپیک هم خاطرنشان کرد: واقعاً تیم خوبی بودیم و ستاره‌های زیادی در این تیم بودند و فرصت مناسبی برای صعود بود ولی اشتباهات فردی مانع نتیجه گیری ما شد. من به شخصه جا دارد از استیلی تشکر کنم چرا که بیش از سرمربی بودن یک رفیق با معرفت برای همه ما بود و امیدوارم فوتبال ایران قدرش را بداند. خود من با وجود مصدومیت حاضر شدم برای تیم بازی کنم و همانطور که گفتم بدشانس بودیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز