خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی:

بابت ناهماهنگی‌ها در زمان فروش بلیط دربی از مردم عذرخواهی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۵۷۹

حسن کریمی گفت: شرکت توسعه با تقاضای وزارت ورزش و شورای تامین و برای شفافیت و خدمت بیشتر مسیولیت بلیط فروشی لیگ را بر عهده گرفت.

به گزارش ایلنا، حسن کریمی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درباره ناهماهنگی و اشکالات سیستمی بلیط فروشی الکترونیک دربی استقلال و پرسپولیس گفت: از همان روز اولی که این مسیولیت از سوی وزارت ورزش و شورای تامین به ما سپرده شد بنای کارمان شفافیت و امنیت و بهره گیری از دانش جوانان کشور برای ارایه خدمت به هوادران فوتبال بود.

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری وزارت ورزش و جوانان گفت: موضوع بلیط فروشی و جلوگیری از برخی سو استفاده‌ها و بی نظمی و آشفتگی سابق به مذاق گروهی خوش نیامده و متاسفانه با هک و حملات سیستمی به روند کار صدمه محدودی زدند.

کریمی افزود: تمامی مدارک و شواهد را امروز برای پلیس فتا آماده کرده‌ایم و قطعا برای حفظ حقوق مردم و هوادران و فوتبال کشور تا آخر آن را پیگیری می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری افزود: بلیط فروشی از وظایف سازمانی این شرکت نیست و ما به دستور وزارت ورزش و تاکید شورای تامین وارد شدیم و هر زمان اراده کنند تمام زیر ساخت و مسئولیت آن را واگذار می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز