خبرگزاری کار ایران

فردین عابدینی:

داور برابر پیکان گل سالم ما را مردود کرد / استقلال برنده دربی بود

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۵۰۵

مدافع تیم ماشین سازی تبریز گفت: نتیجه برابر پیکان تجربه خوبی شد تا برای ادامه مسابقات با دقت بیشتری عمل کنیم.

فردین عابدینی در گفتگو با ایلنا درخصوص تساوی مقابل پیکان تهران گفت: واقعا از این تساوی ناراحت هستیم چرا که خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی هم داشتیم اما با خیلی زود بازی را رها کرده بودیم. شاید فکر کردیم که بازی تمام شده که اینطور در سه دقیقه به تساوی رسیدیم. به هر حال این نتیجه تجربه بسیار خوبی برای ما شد که بدانیم تا دقیقه آخر باید بجنگیم.

بازیکن تیم ماشین سازی درباره اعتراض‌ها به عملکرد داوری گفت: یک پنالتی صد در صد روی علی آل کثیر شد که داور نگرفت. نمی‌دانم چرا هر زمان که ما به امتیاز نیاز داریم داوری به ضرر ما می‌شود. امیدواریم که اشتباهات داوری عمدی نباشد.

عابدینی در واکنش به اینکه هوشنگ نصیرزاده اعلام کرده بود داور برای قضاوت در این بازی ساخته نشده بود افزود: ما نمی‌توانیم بگوییم که داور از قصد اشتباه کرده اما لحظاتی وجود داشت که واقعا به ضرر ما تمام شد. یک گل سالم زدیم که قبول نکرد و یک پنالتی هم اعلام نکرد.

مدافع تیم ماشین سازی درباره همکاری با احد شیخ لاری اظهار داشت: آقای شیخ لاری از زمانی که در تیم ما حضور دارند با انگیزه کار کرده‌اند و ما پتانسیل این را داریم که با بازیکنان جوان و بی ادعا تیم‌مان را به بالای جدول برسانیم. نتیجه برابر پیکان تجربه خوبی شد تا برای ادامه مسابقات با دقت بیشتری عمل کنیم.

عابدینی درباره رویارویی با شاهین شهرداری بوشهر در هفته بیستم گفت: تیم شاهین توانست برابر نساجی مازندران شکست بخورد و تیم منسجمی هستند. مطمئنا بازی سختی برابر آنها خواهیم داشت اما با تمام انگیزه به این بازی خواهیم رفت که نتیجه را به دست بیاوریم.

بازیکن سابق استقلال تهران درخصوص دربی 92 که با تساوی به پایان رسید گفت: بازی بسیار خوبی بود و به نظرم همه لذت بردند. موقعیت‌های بیشتری نسبت به دربی گذشته شاهد بودیم و استقلال هم به نظرم بهتر از پرسپولیس بازی کرد. از زمانی که آقای فرهاد مجیدی به استقلال رفته‌اند خوب عمل کرده‌اند و به نظرم برنده این دربی استقلال بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز