خبرگزاری کار ایران

شریفات: بازیکنان پیکان باخت برایشان مهم نبود / تا آخر عمرم مدیون فرهاد مجیدی هستم

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۴۶۶

مهاجم شاهین بوشهر می گوید هیچ تیمی نمی‌تواند در بوشهر این تیم را شکست دهد.

اسماعیل شریفات مهاجم شاهین بوشهر در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص برد این تیم مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم مستحق برد بودیم باید اعتراف کنم یکی از بهترین تصمیمات فوتبالی‌ام حضور در شاهین بوشهر بود دوست داشتم به جایی بروم که بتوانم فوتبال بازی کنم.

وی ادامه داد: مربی تیم ما بسیار خوب است او در 10 بازی اخیر فقط دو باخت دارد شما نگاه کنید ما دیروز تیمی ار بردیم که خیلی از بازیکنان آنها سابقه حضور در جام جهانی را دارند و به نوعی بهردن این تیم کار هر کسی نیست.

بازیکن سابق تیم پیکان درباره اینکه فرکی هم از این تیم جدا شد تصریح کرد: فرکی مربی خوبی است اما به هر حال شرایط طوری شد که از تیم پیکان جدا شود من نیم فصل اول در این تیم حضور داشتم اما باید بگویم آنها مشکلات درون تیمی زیادی داشتند نمی‌توانم قضایا را زیاد باز کنم اما بعضی از بازیکنان از ته دل در این تیم بازی نمی‌کردند و حتی وقتی تیم می‌باخت عین خیالشان نبود.

وی تصریح کرد: به جز پیکان و ذوب آ‌هن در تمان تیم‌هایی که حضور داشتم همیشه بازی کردم من فکر می‌کنم بتوانم تا 42 سالگی فوتبال بازی کنم هر مربی هم از من استفاده کند سودش را می‌برد و این را هم نیز بگویم ما به راحتی می‌توانیم هر تیمی را در بوشهر شکست دهیم و حتی به تک‌ رقمی نیز فکر می‌کنیم.

شریفات درباره دربی 91 نیز گفت: از ته دلم دوست داشتم استقلال برنده بازی باشد زیرا که من تا آخر عمرم مدیون فرهاد مجیدی هستم لطفی که او به من کرد فراموش شدنی نیست تنها بازیکنی هستم که دیرترین گل دربی را زده‌ام و امیدوارم هیچ وقت هیچ کس نتواند رکوردم را بزند تا نامم همیشه در دربی جاودانه باشد.

وی ادامه داد: پرسپولیس باید در دربی می‌باخت زیرا استقلال شرایط بهتری داشت در مورد شادی گل علیپور نیز باید بگویم به نظرم کار اشتباهی کرد و اگر بعد از گل شادی گل خودش را انجام می‌داد بهتر بود اما به هر حال بابت گلزنی به وی تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز