خبرگزاری کار ایران

شیخ سلیمانی: صد در صد در لیگ می‌مانیم / چندین هفته از داوری ضربه می‌خوریم

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۴۶۳

مدافع تیم پیکان تهران گفت: ما چندین هفته است که از داوری ضربه می‌خوریم و کارشناسان هم این را می‌دانند. امیدواریم که داوران از این پس بیشتر دقت کنند.

میلاد شیخ سلیمانی در گفتگو با ایلنا درباره تساوی تیم پیکان در مسابقات هفته نوزدهم برابر ماشین سازی تبریز گفت: ما در نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم که با از دست دادن آن شرایط برای ما سخت شد و بازی بیشتر دست ماشین سازی بود که آنها موفق شدند به گل برسند. با تغییراتی که آقای ویسی در ترکیب داشتند شرایط بهتر شد و توانستیم بازی را برگردانیم.

او ادامه داد: خیلی خوب بود که در سه دقیقه باخت را با تساوی عوض کردیم و خوشحالم که در این تساوی نقش داشتم و برای تیم پیکان زحمات بازیکنان را به گل تبدیل کردم.

شیخ سلیمانی درخصوص اعتراض بازیکنان ماشین سازی به نحوه عملکرد داوری گفت: به نظرم اگر گلایه‌ای باشد ما باید از تیم داوری گلایه داشته باشیم. گل اولی که آنها به ثمر رساندند قبل از گلزنی‌شان خطایی صورت گرفته بود که داور اعلام نکرد. گل‌های ما هم همه دیدند که بحثی نداشت و می‌گویند که گل دوم خطای هند بوده اما کوشکی با کتفش گلزنی کرد. ما چندین هفته است که از داوری ضربه می‌خوریم و کارشناسان هم این را می‌دانند. امیدواریم که داوران از این پس بیشتر دقت کنند.

مدافع تیم پیکان از کسب دو امتیاز طی 10 مسابقه گفت: شرایط تیم ما یک مقدار مناسب نبود و در بحران بودیم. حالا امیدواریم که از این به بعد تیم ما خوب نتیجه بگیرد و در جدول رده بندی بالا برویم.

میلاد شیخ سلیمانی درباره جدایی حسین فرکی و معرفی عبدالله ویسی به عنوان سرمربی جدید تیم پیکان گفت: جناب فرکی برای ما زحمات بسیار زیادی کشیدند و امیدوارم که موفق باشند. با جدایی ایشان، آقای ویسی سرمربیگری تیم پیکان را قبول کردند و ما بازیکنان به او کمک خواهیم کرد تا در این مسیر موفق باشد.

او در پایان درخصوص اینکه گفته می‌شود تیم پیکان یکی از کاندیدای سقوط به لیگ دسته اول است بیان داشت: نباید چنین مباحثی مطرح شود. تیم ما در شرایط بدی است اما شک نکنید که ما صد در صد در لیگ می‌مانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز