خبرگزاری کار ایران

افاضلی: امیدوارم اسکوچیچ موفق‌ترین مربی تاریخ فوتبال ایران شود/ مشکلات مالی حل شود روزهای خوبی در انتاظر پارس جم است

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۴۰۲

سرمربی پارس جم در خصوص شرایط تیمش و همچنین انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی صحبت کرد.

هومن افاضلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تقابل با سایپا اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم و با توجه به سبک بازی سایپا و شیوه‌ای که بازی می‌کنند کار ما دشوار بود. سایپا تیم خیلی خوبی است و ابراهیم صادقی به خوبی می‌داند از تیمش چه می‌خواهد و بازیکنانش و تمریناتش و شکل بازی تیمش را بر اساس آنچه که می‌خواهد جلو می‌برد و من فکر می‌کنم با اضافه شدن تجربه به خودش و بازیکنانش در آینده می‌تواند حتی از الان هم موفق‌تر باشد.

وی در مورد وضعیت پارس جم هم گفت: پارس جم تیم خوب و پر پتانسیلی است. در نیم فصل اول تنها یک برد داشت که مقابل همین سایپا در بازی رفت بود و بعد از آن مدت‌ها بردی به دست نیاورد تا اینکه در بازی اول نیم فصل دوم مقابل پیکان توانستیم بعد از مدت‌ها پیروز شویم. تیمی که مدت طولانی برد به دست نمی‌آورد نیاز به تغییر ذهنیت دارد و کار سختی است و ما هم چند هفته است کنار تیم هستیم و یک شبه نمی‌شود تغییرات اساسی ایجاد کرد ولی به مرور زمان و البته با رفع مشکلات پارس جم پتانسیل خوبی دارد و روزهای بهتری در انتظارش است. لازمه‌اش همان برطرف شدن مشکلات است که واقعاً تمرکز مارا از مسائل فنی گرفته و باعث شده در روزهای اخیر به دنبال رفع چنین مواردی باشیم. بازیکن وقتی مطالباتش را نگیرد تمرکزش روی فوتبالش نیست و در این شرایط نمی‌توانیم روی مسائل فنی تمرکز کنیم.

سرمربی پارس جم در خصوص گلزنی محمد نوری در بازی با سایپا و درخشش این بازیکن با این شرایط سنی عنوان کرد: محمد نوری بازیکنی است که توانایی‌هایش را در طول این سال‌ها نشان داده و نیازی به تعریف و تمجید ندارد. او با توجه به زندگی سالم و تمرینات خوب و پشتکار و انگیزه‌ای که در طول این سال‌ها داشته یک الگوی خوب برای بازیکنان جوان است و در تیم ما هم یک کاپیتان و یک مهره غیر قابل جایگزین محسوب می‌شود.

افاضلی در مورد وضعیت محسن فروزان و مشکلی که در دریافت کارت بازی او پیش آمده گفت: محسن فروزان یک گلر توانمند است که قابلیت‌هایی دارد که به درد سبک بازی ما می‌خورد. او بهترین گلر ایران در بازی با پا است و این موضوع برای ما اهمیت زیادی دارد. یک سری مشکلات حقوقی برایش پیش آمده و نمی‌دانم حرف و حدیث‌های ایجاد شده بر اساس کدام سند و مدرک است ولی با شناختی که در این مدت از او پیدا کردم حرف‌هایی که در موردش زده می‌شود به او نمی‌خورد و جور در نمی‌آید. به نظرم مشکل او باید هرچه سریع‌تر رفع شود و الان نزدیک به یک سال است که از فوتبال دور مانده و اگر دلخوری وجود دارد به خاطر همین مدت دوری از میادین این دلخوری رفع شود و فکر می‌کنم همین برایش کافی است. به هر حال تیم ما به فروزان نیاز دارد و لازم داریم که هرچه سریع‌تر او را در اختیار داشته باشیم.

وی در مورد انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی هم خاطرنشان کرد: پروسه انتخاب سرمربی جدید تیم ملی طولانی شد و دلیلش این بود که نتوانستند با گزینه‌هایی که داشتند به توافق برسند و این موضوع کمی طول کشید. در مورد اسکوچیچ هم به نظرم این انتقادات و هجمه‌هایی که صورت گرفته در این مقطع درست نیست چرا که تیم ملی یکی از نمادهای همبستگی ماست و ما همه تیم ملی کشورمان را دوست داریم و به هر شکل اسکوچیچ به عنوان سرمربی انتخاب شده و الان جای انتقاد نیست و باید همه حمایت کنیم و انرژی و انگیزه بدهیم تا نتایج موفقی حاصل شود. من به شخصه امیدوارم اسکوچیچ موفق‌ترین نتایج را در تاریخ فوتبال ایران کسب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز