خبرگزاری کار ایران

نصیرزاده: برد را به خاطر اشتباهات داوری از دست دادیم

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۳۱۲

هوشنگ نصیرزاده معتقد است بدون تاثیر داور، ماشین سازی مقابل پیکان برنده از زمین بیرون می آمد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی که خود یکی از کارشناسان قدیمی داوری است، با انتقاد شدید از داور بازی امروز گفت: برای اولین بار بود که  قضاوت علی بای را از نزدیک می دیدم. هرچند من هم به عنوان مدیرعامل ماشین سازی در نتیجه قضاوت این داور ذی‌نفع هستم ولی می‌خواهم منصفانه و صادقانه بگویم که او در برای لیگ برتر ساخته نشده!

هوشنگ نصیرزاده درباره اینکه داوری علی بای چه نقاط ضعفی داشته، می‌گوید: علائم و جهت دادن وی برای بازیکنان اصلاً واضح نیست. برای جای توپ سختگیری ابتدایی دارد، وقت بازی را تلف می‌کند و در طول مسابقه به خاطر یک خطای ساده، بازیکنان را آنقدر با کارت‌های زرد تنبیه می‌کند که شجاعت را از بازیکنان می گیرد. در دقیقه ۳۳ یک پنالتی واضح روی بابک مرادی که خود او می توانست بی‌واسطه آن را ببیند اما علی بای متاسفانه سوت نزد و حق تیم ماشین‌سازی را ضایع کرد. او بعد از بازی گفته که داور پشت دروازه گفته است پنالتی نیست در حالیکه خود داور می‌توانست آشکارا و بی واسطه خطا روی بازیکن ماشین سازی را مشاهده کند.

مدیرعامل ماشین‌سازی معتقد است بدون تاثیر داور، تیمش برنده از زمین بیرون می آمده. او گل دوم پیکان را ناشی از اشتباه داور می داند و می گوید: مهاجم پیکان گل دوم تیمش را با دست راست وارد دروازه کرد اما متاسفانه داور پشت دروازه که معلوم نیست برای چه وظیفه ای به تبریز آمده بودند می توانست به راحتی صحنه را ببیند به داور چیزی اعلام نکرد. بارها گفته ایم که نمی‌خواهیم علیه جامعه داوری حرف بزنیم اما انتقاداتی که داریم این است که این دو داور، یعنی داور وسط و پشت دروازه برای چه به تبریز آمده بودند؟  چون این دونفر تیم ما را بازنده کردند. فکر می‌کنم که این داور نمی‌تواند لیگ برتر را سوت بزند او باید برای جای‌گیری بیشتر دقت کند، پی در پی کارت زرد از جیبش خارج نکند و سعی کند که صحنه هایی را که دیده به داوران پشت دروازه حواله ندهد. بای باید شهامت داشته باشد و پنالتی بگیرد. باید یاد بگیرد درون محوطه را درست قضاوت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز