خبرگزاری کار ایران

ثاقبی: با بی‌تجربگی سه امتیاز را نگرفتیم/ گل پیکان با دست زده شد!

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۲۸۹

شاهین ثاقبی می گوید که تیمش به دلیل بی تجربگی پیروزی 2 بر صفر را با تساوی 2 بر 2 در دقایق پایانی از دست داده است.

به گزارش ایلنا، شاهین ثاقبی هافبک تیم فوتبال ماشین سازی در رابطه با عوض شدن پیروزی 2 بر صفر آنها با تساوی 2 بر 2 در دقایق پایانی بازی ضمن ابراز تاسف در میکسدزون خبری ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی گفت: بازی را که چه بگویم. آخرین لحظات روی بی تجربگی گل اول را خوردیم و تیم زیر فشار رفت.

او در مورد گل دوم بازی توضیح داد: گل دوم آنها قشنگ با دست زدند. سه تا داور گذاشته اند که متاسفانه نمی بینند یا می ترسند. با دست زده است دیگر. فوتبال همین است. اگر بی تجربگی کنی همین می شود.

از ثاقبی که دیدار بعدی تیمش را به دلیل چهارکارته شدن از دست داد، در رابطه با عصبانیت خودش از داور مسابقه پرسیده شد که او بیان کرد: من عصبانی که نبودم. کارتی که گرفتم، چهار کارته شدم. خب ما رفتیم صحنه های بازی را دیدیم. ما اگر می بردیم 26 امتیازی می شدیم و به رتبه های بالاتری فکر می کردیم ولی متاسفانه نشد.

از ثاقبی در رابطه با عملکرد خوبش پرسیده شد و اینکه می تواند به این روند ادامه دهد که او اضافه کرد: صد در صد آمده ام که کمک کنم. یک سری اتفاقات افتاد که نمی خواهم در موردشان صحبت کنم. تیم هم از پنجره نقل و انتقالاتی محروم بود. جایی نرفته بودم و آمده ام که به تیم کمک کنم. حالا هم چیزی نشده است. بچه های ما جوان هستند و باید این تجربه ها را کسب کنند تا بازیکنان بزرگی از آنها دربیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز