خبرگزاری کار ایران

شیخ‌سلیمانی: می‌توانیم از قعر جدول فاصله بگیریم/ هر دو گل ما درست بود

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۲۸۸

پیکان در لحظات پایانی موفق شد شکست برابر ماشین را جبران کند و با تساوی از زمین خارج شود.

به گزارش ایلنا، شیخ سلیمانی درباره نتیجه کسب شده در این بازی می‌گوید: خدا را شکر در دقایق پایانی توانستیم گل بزنیم و روند بازی را تغییر دهیم. امیدوارم در ادامه بازی‌ها هم بهتر عمل کنیم و به امتیازات دست پیدا کنیم و تیم را بالا بیاوریم.

مدافع پیکان درباره امیدواری‌اش برای تغییر نتیجه می‌گوید: خب وقتی دو گل خوردیم امیدوار بودیم که گل بزنیم و خوشبختانه تلاش بازیکنان نتیجه داد و در لحظات پایانی به گل تساوی رسیدیم.

وی درباره اعتراض حریف به گل‌های پیکان نیز گفت: داور بیشتر از این که به نفع ما بگیرد به ضرر ما سوت زد. روی هر دو صحنه گل درست بود و مشکلی از این بابت وجود نداشت.

سلیمانی درباره تغییرات کادرفنی نیز گفت: خب آقای فرکی خیلی زحمت کشیدند ولی نشد. ما بازیکنان قدردان ایشان هستیم و اکنون با حضور آقای ویسی امیدواریم به نتایج خوبی برسیم و حضورشان با خیر همراه باشد.

مدافع گلزن پیکان درباره گلی که در این بازی به ثمر رساند گفت: خب ما ما تلاش می کردیم به گل برسیم و بازی تهاجمی را در دستور کار داشتیم و خوشحالم که حضورم در منطقه جریمه حریف با گل همراه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز