خبرگزاری کار ایران

محمدرضا خلعتبری در گفتگو با ایلنا:

سرمان را برای شهرخودرو و سرآسیایی می‌دهیم/ گردان اجازه نداد از فولاد امتیاز بگیریم

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۱۹۲

مهاجم تیم شهرخودرو خراسان معتقد است که این تیم با حضور سرآسیایی می‌تواند در بازی‌های لیگ برتر و آسیایی نتایج خوبی کسب کند.

محمدرضا خلعتبری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص علت جدایی از ذوب آهن و پیوستن به شهرخودرو اظهار داشت: سال پیش در تعطیلات نیم فصل طی تماس‌هایی که از طرف مسئولین باشگاه و آقای منصوریان با من گرفته شد به دلیل اینکه ذوب‌آهن در آن زمان هم در بازی‌های لیگ و هم آسیایی نیاز به کمک داشت با جلساتی که با اقای گل‌محمدی گذاشتم در نهایت تصمیم گرفتم که به اصفهان بروم. متاسفانه در بازی اولم در ذوب‌آهن مقابل نساجی مازندران  دقیقه 85 بازی مصدوم شدم ادامه فصل و همینطور بازی‌های آسیایی را از دست دادم.  بعد از آن اول فصل توانستم دوباره به میادین برگردم و در کل نیم فصل خوبی را در کنار بازیکنان و آقا منصوریان در اصفهان سپری کردم جا دارد که همینجا از ایشان و تمامی نفرات تیم تشکر کنم .بعد از آن دوباره تماس‌هایی از طرف اقا یحیی با من گرفته شد. به این دلیل که در تمام مدت زمان حضورم در مشهد شرایط خوبی داشتم به همین دلیل تصمیم گرفتم دوباره به شهرخودرو برگردم امیدوارم با حضورم در مشهد بتوانم روزهای خوبی را در کنار هم تیمی‌هایم پشت سر بگذارم. 

وی در پاسخ به اینکه صحت دارد با فرشاد محمدی‌مهر معاوضه شده است یا خیر گفت: بله واقعیت دارد. طی صحبت‌هایی که با مسئولین باشگاه انجام دادم متوجه شدم که آن‌ها بدنبال جذب فرشاد محمدی مهر هستند. آقا فرشاد هم قصد داشت که از شهرخودرو جدا شود در نهایت مسئولین دو باشگاه به توافق رسیدند که من را به شهرخودرو بفرستند و فرشاد هم به ذوب آ‌هن برود. امیدورام که هردوی ما در تیم‌های جدیدمان موفق باشیم. 

مهاجم تیم شهرخودرو خراسان در مورد عملکرد خوبش از زمان برگشتن به این تیم گفت: به این دلیل که در کنار این بازیکنان بازی کردم نسبت به 90 درصد آن‌ها و تیم شهرخودرو شناخت خوبی دارم. جدا از این آقای سرآسیایی علاوه بر اینکه مربی بسیار خوبی هستند رفاقت نزدیکی با تمامی بازیکنان دارند مطمئن باشید که همگی ما با تمام وجود برای ایشان و شهرخودرو فوتبال بازی می‌کنیم و سرمان هم برایشان می‌دهیم. چون علاوه بر اینکه یک مربی خیلی خوب داریم آقا مجتبی یک دوست خیلی خوب برای ماست. بدون شک تیم مامی‌تواند با هدایت ایشان نتایج خوبی را هم در لیگ و هم در بازی‌های آسیایی کسب کند و باعث خوشحالی تیم هواداران شهرخودرو باشد.

خلعتبری در مورد جدایی یحیی گل‌محمدی از شهرخودرو و ناراحتی هواداران این تیم گفت: بنظرم اینطور مسائل در فوتبال حرفه‌ای بسیار طبیعی است و هرکسی می‌تواند برای خودش تصمیم بگیرد. زمانیکه به شهرخودرو برگشتم آقا یحیی سرمربی بودند و آقا مجتبی قائم مقام باشگاه ولی خوب درنهایت ایشان از باشگاه جدا شدند به پرسپولیس رفتند امیدوارم که در تیم جدیدشان موفق باشند و نتایج خوبی کسب کنند. تغییر تحولات در هر تیمی همیشه بوده این موضع چیز جدید نیست. 

وی در رابطه با اینکه هیچکس فکر نمی‌کرد سرآسیایی با توجه به نداشتن رزومه مشخص تا این حد خوب نتیجه بگیرد توضیح داد:  آقای سرآسیایی خودشان فوتبالیست بودند و چندین سال در کنار مربیان خوبی مثل آقایان گل‌محمدی و مهاجری دستیار بودند و صددرصد خودشان شناخت کافی و تجربه لازم را از سرمربیگری داشتند که این مسئولیت را قبول کردند. علاوه بر این ما آقای کوزین را یک مربی باتجربه ایتالیایی است را به خدمت گرفتیم که خیلی می‌تواند به ما کمک کند و همینطور آقایان صداقت و سیدعباسی که همگی آن‌ها فوتبالیست بودند همیشه خیلی کمک حال تیم شهرخودرو هستند و خیلی برای تیم زحمت کشیدند. خداراشکر می‌کنم که تیم شهرخودرو توانست از زمان سرمربیگری آقا مجتبی نتایج قابل قبولی بگیرد و موفق ظاهر شود امیدوارم که این روند خوب ادامه‌دار باشد. 

مهاجم سابق تیم پرسپولیس در خصوص شکست مقابل تیم فولاد گفت: شرایط تیم ما شرایط بدی نیست. زمانی که تیمی به صورت فشرده بازی میکند طبیعی است که شرایط کمی سخت می‌شود کمی خستگی در تن بازیکنان می‌ماند. در این بازی اشتباهاتی داشتیم که این موضوع کاملا عادی است بزرگتری تیم‌ها و بازیکنان دنیا هم اشتباه می‌کنند. شاید تمامی تاکتیک‌ها مدنظر اقای سراسیایی را تیم ما نتوانست در بازی مقابل فولاد پیاده کند ولی لازم است این راه بگویم که تیم ما روی کار تاکتیکی فولاد گل نخورد بازی برابری را مقابل آنها انجام دادیم به دلیل اشتباهات فردی و اینکه در این بازی گردان که از دوستان بسیار خوب من است عملکرد خوبی داشت به قول معروف روز خوبش اجازه نداد امتیازی از این بازی بگیریم.

خلعتبری در پایان در مورد شرآورد 92 گفت: بنظرم در مجموع بازی بسیار زیبایی بود هر دو تیم مخصوصا در نیمه دوم عملکرد خیلی بهتری داشتند، می‌توانستند برنده بازی باشند. درست است که بازی به تساوی کشیده شد ولی این تساوی اصلا برای تماشگران کسل کننده نبود زیرا بازی بسیار روان و خوبی را شاهد بودیم به شخصه از دیدن این بازی لذت بردم. دوست دارم به سرمربیان هر دو تیم و بازیکنان خسته نباشید بگویم. 

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز