خبرگزاری کار ایران

برترین‌های لیگ برتر تیراندازی آقایان و بانوان مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۱۴۶

لیگ برتر تیراندازی آقایان و بانوان به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر همراه بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، هفته هفتم لیگ برتر تیراندازی بانوان با حضور 5 تیم به میزبانی شهرداری قزوین برگزار شد که در رشته تفنگ و تپانچه بادی تیم‌های، شهرداری قزوین و مقاومت با شکست تیم‌های هیات خراسان رضوی و هیات قم به پیروزی رسیدند. در این هفته تیم ساچمه بیژن در قرعه استراحت به سر می‌برد.

با برگزاری فینال رشته تپانچه بادی، هانیه رستمیان، مینا قربانی و درسا عرب شاهی هر سه از تیم مقاومت به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

در رشته تفنگ بادی نیز، نجمه خدمتی از مقاومت اول شد و حسنا توتون چی از شهرداری قزوین و صفیه صحراگرد از هیات خراسان رضوی دوم و سوم شدند.

همزمان با این رقابت‌ها هفته نهم لیگ برتر تیراندازی آقایان نیز به میزبانی شرکت ملی حفاری و با حضور 7 تیم پیگیری شد که در رشته تفنگ بادی، تیم‌های تجهیزات زائر، فولاد مبارکه سپاهان و نزاجا در برابر تیم‌های شهرداری اردبیل، شرکت ملی حفاری و ساچمه بیرن به پیروزی رسیدند.

در رشته تپانچه بادی نیز، تیم‌های شرکت ملی حفار، ساچمه بیژن و شهرداری اردبیل در مقابل تیم‌های تجهیزات زائر، فولاد مبارکه سپاهان و نزاجا به پیروزی دست یافتند. در این هفته تیم مقاومت در قرعه استراحت به سر می‌برد.

در فینال رشته تفنگ بادی، امیرسیاوش ذوالفقاریان از ساچمه بیژن موفق به کسب مقام اول شد و مهیار صداقت از تجهیزات زائر و امیرمحمد نکونام از نزاجا دوم و سوم شدند.

در رشته تپانچه بادی نیز، وحید گل خندان و سجاد پور حسینی هر دو از ساچمه بیژن اول و دوم شدند و ابراهیم برخورداری از شرکت ملی حفاری در جایگاه سوم قرار گرفت.

مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران با حضور اکبر محمودی مشاور عالی فدراسیون، رضا ملک محمدی دبیر، محسن نصر اصفهانی و احمد نجفی از مربیان تیم تپانچه و دیگر مسئولان و سرپرستان باشگاه‌ها برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز