خبرگزاری کار ایران

بازیکنان آمریکا و بلغارستان به فینال یک نفره بانوان مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران راه یافتند

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۰۹۷

دیدار مرحله نیمه نهایی بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران در قسمت یک نفره بانوان صبح روز پنج شنبه در سالن شهید دستغیب شهرستاان شیراز برگزار شد و در پایان این مسابقه کریستال پال از امریکا و لیندا زنجیری از بلغارستان با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله فینال راه یافتند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در این مسابقات نخست کریستال پال از امریکا به مصاف ثریا آقایی از ایران رفت و این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود کریستال پال خاتمه یافت و وی به دیدار نهایی راه یافت.

دومین دیدار مرحله نیمه نهایی بین لیندا زنجیری از بلغارستان و فابیلنا سیلوا از برزیل برگزار شد که در پایان این دیدار بازیکن بلغارستان توانست با نتیجه ۲ بر به برتری دست یابد و وی نیز به عنوان دیگر فینالیست قسمت یک نفره بانوان شناخته شد.

 ثریا آقایی و فابیلنا سیلوا از برزیل به مقام سوم مشترک این دوره از مسابقات شناخته شدند.

لازم به ذکر است که دیدار فینال قسمت یک نفره بانوان صبح فردا ( جمعه ) در همین مکان برگزار خواهد شد.

 بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با جوایز ۲۵ هزار دلاری  با شرکت ۱۴ تیم کانادا، برزیل، آمریکا، افغانستان، بلژیک، بلغازستان، اسلواکی، اتریش، هند، پاکستان، اسلند، عراق، اوکراین به  همراه ملی پوشان بدمینتون ایران به مدت ۴ روز در سالن شهید دستغیب شهرستان شیراز برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز