خبرگزاری کار ایران

غلامی: واقعا حال بدی دارم و دلم شکسته است/ به همراه سیاوش یزدانی مورد ضرب و شتم ماموران انتظامی قرار گرفتیم

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۰۹۵

مدافع استقلال از ضرب و شتم خودش و دیگر بازیکن این تیم توسط ماموران نیروی انتظامی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، عارف غلامی که به دلیل مصدومیت دیدار با پرسپولیس را از دست داد، در پایان این مسابقه اعلام کرد که از سوی ماموران نیروی انتظامی مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. این بازیکن در پایان مسابقه دربی عنوان کرد: واقعا حال بدی دارم و دلم شکسته است. شما کاپشن و لباس هایم را ببینید که به چه شکلی در آمده است. من به عنوان خانواده دو شهید در ورزشگاهی که در خاک کشور خودمان است به همراه سیاوش یزدانی مورد ضرب و شتم ماموران انتظامی قرار گرفتیم. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دوران بزن و دررویی تمام شده است.

وی ادامه داد: با خاک یکی مان کردند. من و سیاوش را زدند. سرم را با باتوم زدند، دستم را ببینید که چطور زخم شده است. کاپشن و لباس هایم پاره شده است. نمی دانم چه بگویم. ماموران انتظامی بودند. من حتی کارت بازی ام را هم نشان دادم و گفتم بازیکن استقلال هستم ولی نمی دانم چرا مرا کتک زدند.

مدافع مصدوم استقلال درباره دلیل این کار تاکید کرد: بعد از من شروع به زدن سیاوش یزدانی کردند. امیدوارم آن مامور نیروی انتظامی که به اتاق آمد و فیلم گرفت شرافت کاری داشته باشد و فیلم را ارائه دهد. کاش فیلمی که ماموران 40 نفر به دو نفر ما را می زدند هم گرفته بودند!

غلامی در پایان افزود: سیاوش یزدانی هم حال بدی دارد و در رختکن گریه کرد. مامور نیروی انتظامی حق ندارد با یک دزد هم اینطور رفتار کند اما خیلی راحت زدند و رفتند!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز