خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی: علی قربانی از نظر روحی افت کرده است/ نظم دفاعی نفت مسجدسلیمان خیلی خوب است

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۰۸۷

سرمربی تیم سپاهان می گوید نفت مسجدسلیمان فقط روی اوت دستی یک موقعیت گل به دست آورده است.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه نویی بعد از تساوی در برابر نفت مسجدسلیمان در هفته نوزدهم لیگ برتر در نشست خبری حضور یافت و صحبت هایی انجام داد که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

وی گفت: قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم، به دوستم و مربی خوب آقای اسکوچیچ تبریک می گویم. مطمئن هستم که با آمدن ایشان فوتبال ما به روزهای خوبش برمی گردد. او انسان خوب و مربی بادانشی است. از مدیران ورزش هم تشکر می کنم که بنده را جزو گزینه های سرمربیگری تیم ملی قرار دادند.

قلعه نویی در تمجید مسجدسلیمان گفت: اینکه می گویند شهر مسجدسلیمان شهر اولین ها است، درست است. امروز یک فضای خوبی ایجاد شد. از کانون هواداران نفت تشکر می کنم که دیشب هم به هتل ما آمدند. امروز هم دیدیم که بر خلاف خیلی جاهای دیگر فضای خوبی بر ورزشگاه حکمفرما بود. باید از این مردم تشکر کنیم.

وی ادامه داد: بازی تقریبا فیزیکی بود. پرس در خط میانی بود. ما بازی را خوب شروع کردیم. چند موقعیت داشتیم که استفاده نکردیم. آنها روی پرتاب اوت که خود آقای تارتار قبلا به آن ایراد می گرفت چندبار صاحب موقعیت شدند. یک بازیکن بلندزن داشتند که ایجاد موقعیت کردند. در نیمه دوم هم عملا نزدیک دروازه ما نشدند. با تغییراتی که دادیم در گردش توپ و ایجاد موقعیت موفق عمل کردیم. یک توپ به تیر زدیم چند بار هم موقعیت خوب را از دست دادیم. در مجموع از بازی و نتیجه راضی نیستم. از مسئولان مسجدسلیمان هم تشکر می کنم که زمین نسبت به سال های گذشته بهتر شده است. چمنی که الان وجود دارد در سال های گذشته نبود.

قلعه نویی افزود: ما به هر حال آقای کی روش استنلی را نداشتیم. علی قربانی یکی از مهاجمان هدف خوب فوتبال ما است. منتهی از نظر روحی افت کرده. او احتیاج به زمان دارد. امروز هم خوب بازی کرد و یک موقعیت را هدر داد. در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم تیم مان خوب بازی کرد و در خلق موقعیت موفق تر بود. نظم دفاعی تیم نفت مسجدسلیمان خیلی خوب است. این تیم از نظر ساختار دفاعی خیلی خوب است. در نیمه دوم حاکم میدان بودیم اما موقعیت هایمان به گل نرفت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اجازه بدهید که مربی درباره ارنج تیم تصمیم بگیرد. ما توجه به نظم تیمی نفت مسجدسلیمان بازی را به کناره ها بردیم. چند فرصت هم ساختیم اما بدشانسی آوردیم. به هر حال نشد پیروز شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز