خبرگزاری کار ایران

امیری: داور تصمیم بحث برانگیزی نداشت/ گل ما سالم بود

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۰۸۵

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران از کوبل داوری بازی با استقلال تمجید کرد.

به گزارش ایلنا، وحید امیری پس از تساوی 2 بر 2 پرسپولیس مقابل پرسپولیس در دربی 91 عنوان کرد: برای کسب 3 امتیاز تلاش کردیم اما قسمت نبود که برنده شویم. هواداران دو تیم از بازی امروز راضی بودند و یک دیدار تماشاگرپسند ارائه شد.

وی افزود: در چنین بازی‌های بزرگی تیمی که گل برتری را به ثمر می‌رساند به لاک دفاعی می‌رود و این طبیعی است اما خدا را شکر که گل تساوی را به ثمر رساندیم و البته موقعیت‌های زیادی هم برای گلزنی داشتیم.

هافبک پرسپولیس با اشاره به اینکه سرخپوشان هم از عمق و هم از کناره‌ها به دنبال گلزنی بودند درباره علمکرد داور گفت: او تصمیم بحث‌برانگیزی نداشت و قضاوت خوبی انجام داد.

امیری درباره انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: اسکوچیچ به هر تیمی که رفته تحول ایجاد کرده و امیدوارم به تیم ملی نیز کمک کند. او چند سال است که در ایران کار می‌کند و با روحیات و شرایط فنی بازیکنان ایرانی و فوتبال کشورمان آشناست و به همین دلیل گزینه خوبی بود.

وی درباره مشکلات مالی سرخپوشان تصریح کرد: تا حدی این مشکلات حل شده و امیدوارم هم و غم مسئولان حل تمام مشکلات باشد تا با خیال راحت در لیگ قهرمانان آسیا و سایر رقابت‌ها به میدان برویم.

هافبک پرسپولیس در پایان با بیان اینکه پرسپولیس مالکیت بیشتری در بازی امروز داشت درباره گل دوم این تیم گفت: بعید می‌دانم آن صحنه آفساید بوده باشد. اعضای تیم که در رختکن صحنه گل را دیدند می‌گفتند که آفساید نبوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز