خبرگزاری کار ایران

بیرانوند: نمی‌خواستم آخرین دربی‌ام را با باخت به پایان برسانم

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۰۷۲

گلر پرسپولیس در خصوص شرایط بازی مقابل استقلال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا بیرانوند پس از تساوی پرسپولیس در دربی مقابل استقلال گفت: امروز دوست داشتم اتفاق خوبی برای من بیفتد و نمی‌خواستم  آخرین دربی‌ام را با باخت به پایان برسانم. روی اشتباهات فردی 2 گل خوردیم و یک بازی خیلی روان انجام دادیم. همه دیدند که از استقلال سرتر بودیم و مالکیت توپ را داشتیم. در نیمه دوم اگر نگاه کنید روی دروازه استقلال خیمه زده بودیم و این نشان می‌دهد که پرسپولیس دنبال فوتبال زیبا بود.

وی درباره مشکلات هواداران برای آمدن به ورزشگاه اظهار داشت:  بیرانوند را همین هواداران بزرگ کردند و روحیه دادند، فوتبال هم با حضور هواداران انرژی می‌گیرد. برای من هم سخت است که جلوی هواداران را می‌گیرند و نمی‌گذارند به ورزشگاه بیایند. همه مردم دوست دارند از نزدیک دربی را ببینند و از مسئولان و کسانی که تصمیم‌گیر هستند خواهش می‌کنم که مشکلات را حل کنند. 

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که خودش را در دریافت گل‌های استقلال مقصر می‌داند؟ خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم روی گل‌هایی که دریافت کردم مقصر بوده باشم. ما تمرکز دفاعی‌مان را از دست دادیم، منظورم این نیست که دفاع‌مان بد بود ولی روی اتفاق گل خوردیم.

بیرانوند در خصوص انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: اتفاق خیلی خوبی بود، به خاطر اینکه اسکوچیچ در ایران بوده و در تمام تیم‌هایی که حضور داشته  نتایج خوبی گرفته و بازیکنان ایرانی را می‌شناسد. فکر نمی‌کنم  او با برانکو فرقی داشته باشد. من همیشه دوست داشتم مربی خارجی‌ای به تیم ملی بیاید که بازیکنان را بشناسد. انتخاب خیلی خوبی بود و امیدوارم اسکوچیچ به تیم ملی کمک کند.

وی در پایان در خصوص انتشار قراردادهای بازیکنان بیش از دربی گفت: ترسی از کسی ندارم و فکر می‌کنم این قراردادها را هیئت مدیره بیرون داده است. همین هیئت مدیره‌ای که  در کنار انصاری‌فرد هستند، کار آنهاست، چون هواداران و پیشکسوت‌ها می‌گفتند کاری نمی‌کنند و بازیکنان هم می‌گفتند که طلب دارند. هیئت مدیره هم کاری کرد تا بگوید که بازیکنان پرسپولیس طلب ندارند.

بیرانوند افزود: خیلی کار بدی بود و این نشان داد که بازیکنان ما چقدر پول کمی گرفته‌اند. قرارداد من اگر 3.5 میلیارد بوده باید بگویم بعد از جام جهانی قرارداد 20 میلیاردی را رد کردم و در پرسپولیس ماندم. از فصل قبل 400-500 میلیون تومان طلب دارم و الان هم از بازیکان دیگر هم در این فصل 10 درصد کمتر گرفتم. به خاطر پرسپولیس ماندم و اصلا پول برایم مهم نیست. حضورم در بلژیک می‌تواند به آینده فوتبالم کمک کند و هواداران هم از من حمایت کردند. امیدوارم با قهرمانی و با یک بدرقه خوب پرسپولیس را ترک کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز