خبرگزاری کار ایران

ویسی: ماشین‌سازی هم مثل پیکان در بحران قرار دارد/ از فرکی رخصت می‌خواهم

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۹۹۰

سرمربی تیم پیکان گفت: تلاش می‌کنم تیم پیکان را از بحران خارج کرده و برابر ماشین‌سازی نتیجه خوبی کسب کنیم.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: از حسین فرکی به‌خاطر تیمی که از لحاظ فنی و اخلاقی خوب بسته شده، تشکر می‌کنم و از او رخصت می‌خواهم. بازی حساس و مهمی برای دو تیم است.

وی با بیان اینکه حساسیت بازی‌ها با نزدیک شدن به پایان فصل گفت: آمدیم تا با دست پُر برگردیم و با تمرکز بالایی بازی می‌کنیم. پیکان نیاز به روحیه خیلی بالایی داشت که در این چند روز خیلی خوب تمرین کردیم. اکنون آماده بازی هستیم، اما از لحاظ تاکتیکی نمی‌توانستیم کار خاصی کنیم و روی اعصاب و روان بچه‌ها کار کردیم. امیدوارم بازی خوبی ارائه کنیم و مسابقه با پیروزی ما همراه باشد.

سرمربی پیکان در واکنش به صحبت خبرنگاری که به بازی پُرگل دو تیم در دور رفت برتری 6 بر 2 پیکان اشاره کرد و اینکه بازی دو تیم می‌تواند باز هم پُرگل باشد، تصریح کرد: هر دیدار شرایط خود را دارد و نمی‌توانیم بگوییم چون در فلان بازی شش گل زدیم، این بار هم شش گل می‌زنیم. با توجه به اینکه بچه‌ها از لحاظ روحی و روانی آمادگی دارند، به دنبال این هستیم که از بردمان دفاع کنیم.

ویسی خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم سه امتیاز این دیدار را گرفته و اختلاف خود را با تیم‌های بالاتر کم کنیم. بازی‌های ماشین‌سازی را دیدیم و می‌دانیم آن‌ها هم مانند ما در بحران هستند. این تیم نتایجی را که باید می‌گرفت، کسب نکرده و آن‌ها هم از وضعیت ما اطلاع دارند. ماشین‌سازی تیمی شایسته و تیم دوم تبریز است. این تیم امکانات خیلی خوب و عالی دارد و آن‌ها از لحاظ روحی و روانی، شرایط بهتری دارند.

وی در این باره که پیکان با وجود بازیکنان خوب خود نتوانسته نتایج خوبی مقابل تیم‌های پایین جدول کسب کند، بیان کرد: از لحاظ تاکتیکی نمی‌توانم بحث کنم و این موضوع در دیدار فردا مشخص می‌شود. تیم ما خیلی خوب بسته شده و قابل احترام است، اما از لحاظ روحی و روانی مشکل داشتیم و وقتی یک گل می‌خوردیم، گل‌های بعدی را هم دریافت می‌کردیم. در روزهای اخیر روی این موضوع کار کردیم و امیدوارم نتیجه آن را ببینید. تلاش می‌کنیم بچه‌ها را از لحاظ روحی و روانی به آمادگی بالاتری برسانیم.

سرمربی پیکان درخصوص غایبان تیمش مقابل ماشین‌سازی گفت: ستاری را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز