خبرگزاری کار ایران

تارتار: فردا آزمون بسیار مهمی برای هوادران ما است/ من به سلامت داوران شک ندارم

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۷۱۹

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: فردا آزمون بسیار مهمی برای هوادران ما است.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اصفهان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه بازی‌های سختی که در دور برگشت طی می‌کنیم، با تیم قدرتمند سپاهان تقابل خواهیم کرد که در نیم فصل تقویت شده و از بازیکنان و کادر فنی با کیفیت و منسجمی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه سپاهان برای هر سه جام با هدف قهرمانی بسته شده، گفت: از بازیکنان با انگیزه، شجاع و با غیرتی داریم که پا به پی مدعیان بازی می کنند و امیدواریم فردا ضمن ارائه یک بازی خوب و با کیفیت، بتوانیم پیروز مسابقه باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: فردا آزمون بسیار مهمی برای هوادران ما است و با توجه به همزمان بودن بازی ما با دربی، آن هوادارانی که همیشه به ما گفته‌اند تیم اول ما، تیم شهر ما است، فردا در آزمون سختی قرار گرفته‌اند و امیدوارم که فردا در این آزمون سربلند باشند و ما را در این بازی سخت تنها نگذراند.

تارتار در پاسخ به این سؤال که آیا همزمانی بازی با دربی می تواند روی کیفیت کار داوران تأثیر گذار باشد یا خیر، یادآور شد: من به سلامت داوران شک ندارم، اما داوری را که برای این بازی در نظر گرفته شده، کم تجربه به نظر می‌رسد، اما امیدوارم داور بازی فردا روز خوبی را پشت سر بگذارد، مطمئنم که داوری ما، داوری پاکی است و امیدواریم این موضوع در نتیجه بازی تأثیر نداشته باشد.

وی در پایان از مجید عیدی (محروم) و جهانگیر عسکری (مصدوم) به عنوان دوبازیکن غایب تیمش یاد برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز