خبرگزاری کار ایران

تشریح برنامه های اقتصادی باشگاه پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۷۱۵

باشگاه پرسپولیس برنامه های اقتصادی خود را تشریح کرد.

 به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برخلاف برخی تصورات همکاری با اپراتور ایرانسل به عنوان یکی از اسپانسرهای باشگاه پرسپولیس ادامه دارد و لوگوی این شرکت نیز در بازی دربی و دیگر بازی‌ها روی پیراهن(سمت راست سینه) درج خواهد شد و تبلیغ قهوه بن‌بانو نیز طبق توافقات با باشگاه و کارگزار برند تا پایان فصل پشت پیراهن و بالای شماره درج خواهد شد.

در این باره به اطلاع هواداران می رسانیم علاوه بر ایرانسل همکاری با دو اپراتور همراه اول و رایتل برای عضویت در سامانه  ۳۰۳۰ با ارسال عدد شش یا ۶۶ برقرار شده و باشگاه طرح و برنامه های اقتصادی دیگری را هم‌ پیگیری و اجرا خواهد کرد.

 با توجه‌ به بدهی های موجود، صرف شدن بخشی از درآمدهای فصل جاری برای گذشته و افزایش هزینه های تیم ضرورت دارد که درآمدها افزایش چشمگیری داشته باشد. در این شرایط و بحران اقتصادی افزایش درآمد کار آسانی نیست اما تمرکز باشگاه روی استفاده بهینه از برند پرسپولیس است و در همین راستا با شرکت آتیه داده پرداز با شفافیت مالی ناشی از حضور در بورس علاوه بر این توافقات در اپلیکیشن پرسپولیس خدمات و سرویس های جدیدی به هواداران داده خواهد شد که بزودی اجرایی می شود و در پی توافقات انجام شده با بانک‌ گردشگری کارت هواداری نیز توام با خدمات دیگر عرضه خواهد شد و این بانک خصوصی اسپانسر جدید باشگاه نیز خواهد بود.

 همچنین در تعامل ها با آل‌اشپرت و یک شرکت دیگر برای توزیع پیراهن های هواداری با قیمت مناسب و گستردگی زیاد عرضه خواهد شد ضمن اینکه برخی برنامه های اقتصادی دیگر نیز در دستور کار قرار داد که پس از توافق نهایی اعلام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز