خبرگزاری کار ایران

نکونام: فولاد به این برتری نیاز داشت/ نیمه اول باید 3 گل می‌زدیم

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۷۰۲

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: در نیمه اول باید حداقل 3 گل می‌زدیم ، فولاد به این پیروزی نیاز داشت.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام پس از پیروزی تیمش مقابل شهرخودرو مشهد گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در نیمه اول باید حداقل 3 گل می زدیم. خیلی از بازی های شهرخودرو را دیدیم. 

نکونام ادامه داد: شهر خودرو در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و دو تیم را در پلی‌آف این مسابقات برده اما بچه‌های ما حریف را خوب کنترل کردند. تلاش و تاکتیک تیمی ما در نهایت باعث به ثمر رسیدن 2 گل شد. ما غیر از یک موقعیت به آنها موقعیتی ندادیم. اگر دقت و از خودگذشتگی داشتیم اختلاف بیشتری به دست می‌آمد. تیم ما با شهامت بازی کرد و نشان دادیم لیاقت این برد را داشتیم. من از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم آنها سنگ تمام گذاشتند و مردانه جنگیدند اما نباید یادمان برود که اول نیم‌فصل دوم هستیم و بازی‌های دیگری مانده و باید برای بهتر شدن تلاش کنیم.

سرمربی تیم فولاد در خصوص بازی تیم حریف تصریح کرد: تیم شهر خودرو خیلی نزدیک دروازه ما نشد. ما با بازیکنان هم صحبت کردیم که حواس‌شان به تک حملات آنها باشد. آنها از دقیقه 75 به بعد بازی مستقیم را انجام دادند. تیم شهر خودرو همیشه بازی مالکانه داشت و کنترل توپ‌ها را در اختیار داشت اما ما امروز مالکیت خوبی داشتیم. بعد از بازی سنگین هفته گذشته نیاز به سه امتیاز این بازی داشتیم تا به جدول برگردیم. 

وی در خصوص تعویض آیاندا پاتوسی عنوان کرد: او شرایط بازی در 90 دقیقه را ندارد اما در فوتبال مالکانه‌ای که ما داشتیم خوب بازی کرد. در بازی قبلی هم خوب بود او و زبیر نیک‌نفس اگر شرایط بازی را داشته باشند خیلی کمک می‌کنند. پاتوسی جنگنده بازی کرد از این به بعد می‌توانیم به همه بازیکنان‌مان فکر کنیم. رقابت در تیم ما بالا است اما رفقاتشان بیشتر است.

نکونام در خصوص داوری مسابقه امروز اظهار داشت: ما در خیلی از بازی‌ها در مورد داوری صحبت کردیم اما امروز باید به تیم داوری تبریک بگویم. کرمانشاهی داوری فوق‌العاده‌ای داشت هرچند اشتباهاتی بود اما بدون قصد و غرض بود قضاوت او جای صحبت نداشت و رفتار او طوری بود که من به عنوان مربی شرمنده می‌شدم اگر می‌خواستم اعتراض کنم. علی‌رغم اینکه یکی دو اعتراض داشتیم اما داوری مشکلی نداشت و باید به تیم داوری خسته نباشید بگویم.

سرمربی تیم فولاد در مورد اینکه حملات تیم شهر خودرو از سمت عارف آقاسی و فرزاد جعفری باعث ایجاد موقعیت برای حریف می‌شد، عنوان کرد:‌ آقاسی بازیکن جوان و آینده‌داری است. برای ما خیلی خوب کار کرده در تیم امید هم حقش بود که بازی کند. او برای پیشرفت باید خیلی چیزها را یاد بگیرد. او پیشرفت خیلی خوبی داشته و شرایط خیلی خوبی را دارد با اینکه چپ پا نیست اما امروز خوب بود. وقتی بازیکن شعور فنی بالایی داشته باشد می‌تواند در هرجا خوب بازی کند.

وی ادامه داد:‌ فرزاد جعفری هم امروز بهترین بازی را انجام داد ما از او ممنون هستیم و دوستش داریم. تیم ما از همه نفرات بالاتر است. فولاد از خود نکونام هم بالاتر است باید هر روز با فولاد جایگاه بهتری به دست بیاوریم و همه هم در این راه باید تلاش کنند. 

نکونام در خصوص دربی تهران که فردا برگزار می‌شود، اظهار داشت: اگر بگویم نمی‌توانم این بازی را ببینیم بیراه نگفتم چون خودمان یک بازی دوستانه داریم، البته اگر هر اتفاقی بیفتد به حال ما فرقی ندارد. تمرکز ما روی بازی با پیکان است و از فردا برای این بازی آماده می‌شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز