خبرگزاری کار ایران

جمشیدی: اعزام به پاکستان لغو نخواهد شد/ نگرانی بابت ویروس کرونا در این اعزام نداریم

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۵۷۷

دبیر فدراسیون گلف در خصوص اعزام تیم گلف بانوان به پاکستان و نگرانی بابت ویروس کرونا توضیح داد.

مهرداد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص اعزام تیم گلف بانوان به پاکستان و اینکه شیوع بیماری کرونا خللی در این اعزام  ایجاد می‌کند یانه، اظهار داشت: نه تداخلی ایجاد نمی‌کند، چون هم مجوز شورای برون‌مرزی را گرفتیم، هم برای اخذ ویزای مربوطه اقدام کردیم و هم اینکه بچه‌ها تمریناتشان را انجام می‌دهند و تیم‌مان در حالت آمادگی به سر می‌برد. با توجه به اینکه کشور پاکستان از لحاظ این ویروس منطقه امن است و تا الان که با شما صحبت می‌کنم این اردو به قوت خودش باقی است و به احتمال زیاد این اعزام انجام خواهد شد. جای هیچ نگرانی نیست و از این بابت مشکلی وجود ندارد اما بازهم احساس می‌کنیم که اگر حتی کوچکترین احتمالی برای وجود ویروس کرونا در این کشور باشد و به بچه‌های ما سرایت کند، حتما این اردو را لغو خواهیم کرد. ولی تا به امروز از طریق روابط بین‌الملل در این زمینه دقیقه به دقیقه رصد می‌کنیم و هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی در مورد اقدامات پیشگیرانه برای اعزام تیم و همراه بردن پزشک هم گفت: به خاطر صرفه‌جویی‌های ارزی که باید در تیم‌هایمان اعمال کنیم، تیم ما با حداقل‌ها اعزام می‌شود. فدراسیون با مشکلات مالی دست به گریبان است و نمی‌توانیم نفرات زیادی را به همراه داشته باشیم. در حال حاضر تیم ما دو نفره است در صورتی که تیم باید به صورت چهار نفره اعزام شود و امکان اضافه کردن نفراتی مثل پزشک را به تیم نداریم اما نفرات تیم را بیمه خواهیم که تا اگر به مشکلی پیش بیاید بتوانیم از بیمه استفاده کنیم.

جمشیدی در مورد اینکه آیا اعزام‌های دیگری در برنامه وجود دارد یا نه، هم گفت: با این اعزام امسال پرونده اعزام‌مان بسته می‌شود تا سال آینده که مهمترین رویداد ما تیم ملی وودبالمان به مسابقات بازیهای ساحلی آسیایی است در سانیای چین البته اعزام‌های دیگری هم در سال آینده داریم که مهمترین اعزام‌مان همین اعزام به چین است که انشاالله انجام می‌شود.

وی در پایان در مورد دوره داوری مینی‌گلف هم توضیح داد: ما در رشته گلف داور نداریم و در اصل معادل داور داریم که شخصی است که اصطلاحا قانوندان است و ما به اصطلاح خودمان به آن مارشال می‌گوییم و این مارشال وظیفه نظارت و قانوندانی را برعهده دارد و وظیفه‌اش داوری نیست که بخواهد بازی را قضاوت کند. اما در رشته‌های تابعمان اصولش براساس داوری است. با توجه به کلاس‌های آموزشی داوری امسال تصمیم گرفتیم که یک دوره کلاس داوری درجه 3 در مینی‌گلف برگزار کنیم که خیلی اتفاق خوبی هم افتاد و در حقیقت اولین باری هست که به صورت رسمی طبق آیین‌نامه‌های کوتاه‌مدت این دوره‌ها را برگزار می‌کنیم، استقبال خیلی خوبی شد با اینکه ما به هر استانی دو سهمیه داده بودیم ولی تقریبا 90 درصد استانها درخواست افزایش از دو سهمیه را چهار یا پنج سهمیه را داشتند و ما هم با توجه به استقبالی که مواجه بودیم، این درخواست افزایش‌ها را اعمال کردیم و سهمیه همه استان‌ها به چهار نفر رسیده که در این دوره شرکت می‌کنند که حدود 70 نفر در این دوره شرکت می‌کنند و کلاس‌ها از 25 تا 27 بهمن ماه در محل آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد و این حضور به صورت بخش آقایان و بانوان که درصد آن هم 50-50 می‌باشد برگزار خواهد شد. سعی می‌کنیم در سال 99 این کلاس‌ها را به طور مرتب و منظم برگزار کنیم و برای همه رشته‌های تابعمان هم کلاس‌های داوری و هم مربیگری را به درجات مختلف برگزار می‌کنیم تا بتوانیم یک آپدیتی را در سطح مربیان و داوران عزیز کشورمان داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز