خبرگزاری کار ایران

پیروز قربانی:

جدول رده‌بندی هیچ ارتباطی به دربی ندارد/ مهاجمان استقلال بلای‌جان مدافعان پرسپولیس خواهند شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۴۳۶

پیشکسوت استقلال می گوید قائدی روز سختی را برای پرسپولیس رقم خواهدساخت.

پیروزقربانی پیشکسوت استقلال درگفت وگو با ایلنا در خصوص دیدار دربی اظهار داشت:  استقلال به دلیل خستگی از نفرات اصلی خود مقابل نفت‌مسیجدسلیمان استفاده نکرد، اما شرایط جوری شد که مجیدی مجبور شد نفرات اصلی را وارد زمین کند تا با ۳ امتیاز کامل تیم را آماده دربی کند.

وی در خصوص دربی ۹۱ ادامه داد: جدول رده‌بندی هیچ ارتباطی به دربی ندارد اینکه الان پرسپولیس صدر است و استقلال چهارم زیاد تاثیر بر روی دربی نخواهد داشت در حالی که اختلاف دو تیم هم زیاد نیست. در دربی تیمی که جسارت بیشتری کند برنده زمین خواهد بود و با توجه به بازی‌های استقلال در آسیا و مخصوصا بازی با الریان به نظر می‌رسد استقلال این جسارت را داشته باشد و صددرصد برنده دربی خواهد بود.

پیشکسوت تیم استقلال تصریح کرد: استقلال قطعا محتاط بازی نخواهد کرد و برای برد به زمین خواهد آمد. مهاجمان خطرناک استقلال بلای‌جان مدافعان پرسپولیس خواهند شد، قائدی با تکنیک بالا و مطهری با قدرت سرزنی روز سختی را برای پرسپولیس رقم خواهند زد، البته نباید از بازی خوب غفوری و ریگی در استقلال غافل شویم که بسیار در برد‌های استقلال تاثیرگذار هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز