خبرگزاری کار ایران

محمد نوری در گفتگو با ایلنا:

در پارس جنوبی هیچ چیز سر جای خودش نیست/ تیم با وجود این شرایط سقوط خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۳۷۹

کاپیتان تیم پارس جنوبی معتقد است که تیمش با وجود مشکلات و شرایطی که دارد در نهایت سقوط خواهد کرد.

محمدنوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص استعفای مرادی مدیرعامل و چراغی سرپرست پارس‌جنوبی اظهار داشت: متاسفانه تیم ما از ابتدای فصل اصلا شرایط خوبی نداشت الان یکی دو ماهی است که بعد از بازی با پیکان به ما وعده وعید دادند که مشکلات تیم به طور کلی برطرف خواهد شد، مبلغی را وزارت نفت به سه باشگاه نفت‌آبادان، نفت مسجد سلیمان و پارس جنوبی اختصای داده که مبالغ به حساب دو تیم دیگر واریز شده ولی متاسفانه برای ما را نمی‌دانم چرا وزارت ورزش و جوانان استان پرداخت نمی‌کند الان نزدیک به یک هفته است که پول در حساب آن‌هاست اما خبری از واریز نیست. 

وی درمورد تعطیل شدن تمرینات تیم پارس جم گفت: متاسفانه شرایط سخت مالی و عدم واریز پول از وزارت ورزش و جوانان به حساب پارس جم باعث شد تا باشگاه نتواند به تعهداتش عمل کند تا چک‌ بازیکنان تیم را پاس نشود. تصمیم جمعی که گرفته شد این بود که بازیکنان در تمرینات حاضر نشوند چون اصلا شرایط تیم مشخص نیست و زمانی که بازیکن به مشکلی برمی‌خورد کسی نیست که برای مطرح کردن موضوع پیش او برود. اصلا هیچ‌چیز در تیم پارس سر جای خودش نیست این تیم مثل یک تیم خاکی شده است. تمامی ما به دنبال سرو سامان دادن به تیم هستیم اگر قرار باشد این شرایط ادامه پیدا کند تیم پارس سقوط خواهد کرد. 

کاپیتان تیم پارس جنوبی در پاسخ به اینکه امیدی به رفع مشکلات این تیم می‌بیند گفت: اگر اینگونه پیش برود هیچ امیدی به بهبودی‌ وضع و بهتر شدن شرایط پارس جم وجود نخواهد داشت. تمامی مسئولین شهرستان جم از جمله: شخص فرماندار، شهردار جم، نماینده مجلس قول داده‌اند که مشکلات این تیم حل شود آن‌ها قبل از بازی با پرسپولیس این قول را  اده بودند ولی از آن بازی تا الان یک ماه و نیم دو ماه گذشته است هنوز خبری از رفع مشکلات نشده و هیچ چیز تغییر نکرده است. درخواست تمامی نفرات تیم پارس این است که هرچه زودتر تکلیف پارس را مشخص شود.

نوری در رابطه به اینکه شنیده می‌شد اگر مشکلات رفع نشود در بازی مقابل سایپا حاضر نخواهید شد گفت: فعلا مشکلات تیم ما حل نشده است اتفاق خاصی نیفتاده است در جریان مسائل دیگر نیستم ولی اگر دقت کرده باشید تیم ما اصلا تمرین نکرده است و با این روحیه، وضعیت اصلا شرایط حضور در مسابقات لیگ را ندارد از ابتدا تصمیم گرفته بودیم که اگر مشکلات رفع نشود اصلا نیم فصل دوم را آغاز نکنیم ولی به ما وعده دادند بعد از بازی با ذوب‌آهن مشکلات حل ‌میشود و بعد از آن گفتند بعد از بازی با گل‌گهر الان هم می‌گویند بعد از بازی با سایپا ولی دیگر عملا اعلام کردند که پولی در کار نیست و هیچ اتفاقی نخواهد افتاد هیچکس پاسخگوی این وضعیت نیست. 

وی ادامه داد: هیچ فرقی ندارد چه شرکت کنیم و چه نکنیم در هر صورت می‌بازیم فقط دوست دارم باشگاه ما هم یک روز یک دفتر مشخص و مسئولی داشته باشد که بتوانیم در مواقع سختی به او مراجعه کنیم امیدوارم که تیم پارس هم یک روزی بتواند به یک باشگاه حرفه‌ای تبدیل شود. 

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز