خبرگزاری کار ایران

در آستانه دربی؛ صحبت‌های ویژه شیث رضایی درباره پرسپولیس و فرهاد مجیدی!

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۲۴۲

یکی از بازیکنان پرسپولیس که در اکثر دربی‌های تهران نمایش خوبی را از خود ارائه می‌داد شیث رضایی بود؛ مدافعی که هنوز و پس از گذشت سال‌ها باید درباره باخت یک بر صفر تیمش در مسابقه‌ای که اتفاقاً گلزنش سرمربی امروز استقلال است پاسخگو باشد.

به گزارش ایلنا، شیث مثل همیشه متفاوت صحبت می‌کند. او این‌بار متفاوت‌تر حرف می‌زند و نه‌فقط نتیجه دربی را پیش‌بینی می‌کند بلکه گلزنانش را هم می‌گوید. از نظر او دربی روز پنجشنبه درگیری ندارد اما اخراجی دارد. شیث مدعی شده تیمی که اولین اخراجی را بدهد بازنده خواهد شد.

باز هم نوبت دربی تهران شد؛ مسابقه‌ای که هر بازی‌اش به دلایل خاصی که در آن مقطع داشته حساسیتش بالا بوده و این بازی هم از این قاعده مستثنی نیست. چه تیمی برنده می‌شود؟

 به‌نظر من تیمی که در این بازی اولین اخراجی را بدهد بازنده بازی خواهد بود.

چقدر مطمئن حرف می‌زنی؟

 من نظرم را گفتم. به هر حال خیلی از دربی‌ها اخراجی داشته است.

حالا اگر نداشت کدام تیم برنده خواهد شد؟

 اگر نداشت پرسپولیس 2 بر یک می‌برد. البته گل اول را استقلال می‌زند و بعد پرسپولیس دوتا می‌زند.

نوستراداموس شدی؟

 حرف‌های مرا بنویس.

شرایط دو تیم را چطور می‌بینی؟

 هر دو تیم شرایط‌شان خوب است، اما چون مربی پرسپولیس باتجربه‌تر است کفه ترازو به نفع ما خواهد شد. البته نباید خودشان را از پیش برنده بدانند. پیروزی در دربی مستلزم تمرکز بالا و استفاده از اشتباهات حریف است. مربیان دو تیم به‌جای دو مربی خارجی آمده‌اند و خیلی برای‌شان مهم است که با پیروزی در دربی هم جایگاه‌شان را میان هواداران مستحکم‌تر کنند و هم گارانتی فصل بعد را بگیرند.

پرسپولیس شجاع را ندارد و استقلال هم دیاباته را.

 از این که شجاع نیست برایش ناراحتم و کنعانی‌زادگان این فرصت را دوباره دارد که تأثیرگذاری‌اش را نشان دهد اما از آنجا که دکتر نوروزی را می‌شناسم مطمئنم دیاباته را می‌رساند.

تو که پیش‌بینی نتیجه را کردی گلزن‌ها را هم بگو.

 گل‌های پرسپولیس را مهدی شیری و علی علیپور می‌زنند، گل استقلال را هم فرقی نمی‌کند کدام بازیکن‌شان بزند. اما اگر بازی اخراجی داشته باشد که دارد پرسپولیس با گل علیپور برنده خواهد شد که امیدوارم چیپ نزند.

مربی استقلال فرهاد مجیدی است. دوست داشتی در این دربی بازی می‌کردی؟

 مربی استقلال خیلی دوست دارد برنده دربی شود و این طبیعی است. من دوست داشتم در این دربی بودم اما واقعاً فرقی برایم نداشت مربی‌اش چه کسی باشد. الان هم به‌عنوان یک هوادار پرسپولیس بازی را از تلویزیون و البته تنها نگاه می‌کنم.

تنها؟

 بله، اینطوری بهتر است.

برای اینکه داد و فریاد کنی و هرچه دلت خواست بگویی؟

 نه، اهل بد و بیراه گفتن نیستم.

اما بعد از آن دربی که یک بر صفر استقلال با گل فرهاد مجیدی برنده شد خیلی‌ها از تو انتقاد کردند.

 من 2هزار مرتبه درباره آن بازی و گل استقلال توضیح دادم و مطمئنم آنهایی که نگاه قوی فوتبالی دارند و کارشناس هستند متوجه دلایل و حرف‌هایم شده‌اند. آنهایی هم که انتقاد کردند و احتمالاً به من بد و بیراه گفتند را هم حلال می‌کنم.

چرا برای تماشا به استادیوم نمی‌روی؟

 نمی‌توانم، چون لسترس شدیدی می‌گیرم. شاید جوگیر شدم و رفتم تو زمین.

استقلال خط حمله خوبی دارد و پرسپولیس خط دفاعی‌اش بهتر است.

 ساختار دفاعی و عملکرد مدافعان پرسپولیس فوق‌العاده است. هر تیمی هم که چنین ویژگی داشته باشد بدون شک مدیون هافبک‌های دفاعی‌اش خواهد بود. همانطور که می‌دانید این بازی مثل بازی‌های قبلی هیچ ارتباطی با جایگاه تیم‌ها در جدول ندارد.

گفتی این بازی اخراجی دارد پس احتمالاً درگیری میان بازیکنان هم خواهد داشت.

 نه، درگیری نداریم چون بازیکنان دو تیم اهل درگیری نیستند...

مثل تو که با دروازه‌بان خودی درگیری داشتی تا بازیکن حریف.

 از گذشته حرف نزنیم اما الان برای درگیری ادای ما را هم نمی‌توانند دربیاورند؛ فقط به‌لحاظ درگیری.

پیش‌بینی‌های جالبی داشتی که البته فراموش نمی‌کنیم.

 من هم حرف‌هایی زدم که فراموش‌شدنی نیست.

از درگیری‌هایی که تو دربی داشتی پشیمان نیستی؟

 ببینید باید تو زمین باشید. دربی شرایط خاص خودش را دارد و شاید اگر دوباره به گذشته برگردم همان کارها را انجام می‌دادم چون دربی با بقیه بازی‌ها فرق می‌کند.

تیم بازنده بعد از بازی چه شرایطی خواهد داشت؟

 هیچ اتفاقی نمی‌افتاد. مربی‌شان تغییر نمی‌کند و فقط به‌لحاظ روحی روانی تا یکی دو هفته در شرایط خوبی نخواهند بود.

دربی را که پیش‌بینی کردی. بگو چه تیمی قهرمان می‌شود؟

 پرسپولیس با اختلاف چهار امتیاز قهرمان می‌شود.

علی علیپور در بازی با صنعت‌نفت فرصت‌های گل زیادی را از دست داد.

 خیلی خوشحالم.

خوشحالی که گل نزد؟

بله. ببیند همه بازیکنان دوست دارند بهترین عملکرد را داشته باشند چون هم جایگاه‌شان را در ترکیب اصلی از دست نمی‌دهند هم اینکه محبوب‌تر می‌شوند و اعتماد سرمربی را هم بیشتر جلب می‌کنند. علی هم اگر گل نزد دلیلش این نیست که دلش نمی‌خواست گل بزند، کدام بازیکن دوست دارد گل نزند. علیپور عاشق گل زدن است اما خوشحالم که گل نزد چون اگر 3، 4تا فرصتش را گل می‌کرد شاید روز دربی اشتهای گلزنی‌اش کمتر می‌شد اما الان خیلی انگیزه دارد که با گلزنی در دربی گل‌های نزده‌اش در بازی با صنعت‌نفت را جبران کند. من که فکر می‌کنم اگر یک بر صفر شود علیپور گلش را با پای چپ می‌زند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز