خبرگزاری کار ایران

عثمان دمبله فصل را از دست داد

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۱۹۳

عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسا که به تازگی مصدومیت دو ماهه ی خود را پشت سر گذاشته بود، روز گذشته تمرین بارسا را نیمه کاره رها کرد. دمبله اولین تمرین گروهی خود را انجام می داد ولی به دلیل مصدومیتی غیرمنتظره، دیگر نتوانست به کار ادامه دهد.

به گزارش ایلنا، امروز و پس از معاینات پزشکی اعلام شد که او با پارگی تاندون پای راست مواجه شده و حداقل سه ماه دیگر نیز به دور از میادین خواهد ماند و به این ترتیب عملا ادامه فصل را از دست خواهد داد.

دمبله 27 نوامبر و در بازی با بروسیا دورتموند بود که مصدوم شد و پزشکان برای او دو ماه دوری از میادین را پیش بینی کردند. او سخت در تلاش بود تا به بازی با ناپولی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برسد که بار دیگر مصدوم شد. این دهمین مصدومیت دمبله از زمان پیوستنش به بارسلونا است و او تاکنون 63 بازی بارسا را به همین دلیل از دست داده است.

بارسلونا در نقل و انتقالات زمستانی اخیر، کارلس پرز را به رم واگذار کرد و در جذب رودریگو موره نو از والنسیا هم ناکام ماند. از سوی دیگر لوئیس سوارز نیز فصل را از دست داده تا آبی اناری ها برای بازی های حساس مقطع پایانی فصل، با کمبود مهاجم روبرو باشند.

باید دید کیکه ستین با معضل جدید بارسا چگونه کنار می آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز