خبرگزاری کار ایران

شیعی: فرکی خودش می‌خواست به پیکان شوک وارد شوم / ویسی تیم را در حالت خیلی خوبی قرار می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۰۹۱

مدیرعامل باشگاه پیکان تهران گفت: پس از بررسی کارنامه‌ها و دیدگاه مدیریت سرانجام ویسی با توجه به تجربه‌ای که در پیکان داشته بهترین گزینه بود و به درد تیم ما می‌خورد. البته افراد دیگری هم بودند اما هیأت مدیره تصمیم گرفت که ویسی با روحیه خیلی خوبی که دارد بیاید و کار کند.

به گزارش ایلنا، محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان تهران پس از انتخاب جانشین حسین فرکی در جلسه تمرینی امروز تیم پیکان حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

شیعی در ابتدا درباره انتخاب ویسی اظهار داشت: بعد از بازی با شاهین که خیلی امید به برد داشتیم تا از این حالت در بیاییم با فرکی صحبت کردیم و خودش خواست که به تیم شوک وارد شود. بلافاصله جلسه تشکیل دادیم و بحث‌های مختلفی مطرح شد و خودش تمایل داشت که شوک وارد شود و تغییر در بحث روحی و روانی تیم به وجود بیاید خوب است. 

او ادامه داد: در نهایت توافق کردیم که او از پیکان جدا شود. ما در بازی‌های باقی‌مانده باید امتیازات لازم را جمع کنیم به همین دلیل افراد مختلفی گزینه بودند و پس از بررسی کارنامه‌ها و دیدگاه مدیریت سرانجام ویسی با توجه به تجربه‌ای که در پیکان داشته بهترین گزینه بود و به درد تیم ما می‌خورد. البته افراد دیگری هم بودند اما هیأت مدیره تصمیم گرفت که ویسی با روحیه خیلی خوبی که دارد بیاید و کار کند. مطمئناً او تیم را در حالت خیلی خوب قرار خواهد داد.

شیعی درخصوص اینکه حسین فرکی معتقد بود تیمش مریض است گفت: نمی‌دانم منظور فرکی در این مورد چیست. تمام بچه‌های ما را در نیم‌فصل تیم‌های دیگر می‌خواستند و حتی مکاتبه هم کردند. خوشبختانه قابلیت فنی بچه‌ها اینقدر بالا است که در این مورد نگرانی نداریم. از اصطلاح مریض بودن خوشم نمی‌آید که به کار ببرم. قطعاً اتحاد و همدلی به دست ویسی اتفاق خواهد افتاد.

مدیرعامل پیکان در مورد اینکه آیا ممکن است پیکان به لیگ دسته اول سقوط کند، گفت: سال چهارمی است که در لیگ حضور داریم و توانایی ماندن را داریم آنها که در این مورد اظهارنظر می‌کنند پیکان را نشناخته‌اند. پیکان باشگاه بزرگ و با امکاناتی است و با ویسی امیدوار به حضور در نیمه اول جدول هستیم. 

شیعی در مورد اینکه قرار بود استعفا بدهد اما فعلا مدیرعامل مانده گفت: دو ماه است که به هیأت مدیره درخواست داده‌ام با توجه به عمل سنگینی که کرده‌ام، اذیت می‌شوم و کارم تحت تأثیر قرار می‌گیرد، دوست ندارم به هر قیمتی کار کنم، از سوی دیگر سنواتم پر شده و در حال بازنشستگی هستم. به همین خاطر خواستم نیروی مدیرتر و جوان‌تر بیاید و باشگاه 52 ساله را مدیریت کند. ماندن من با این شرایط که از لحاظ جسمی هم زیاد خوب نیستم درست نیست و اگر نباشم بهتر است. از مدیریت بالاتر به من گفتند اگر کسی است معرفی کنم اما گفتم خودشان تشخیص دهند که چه گزینه‌ای بهتر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز