خبرگزاری کار ایران

ویسی: خوشحالم به لیگ برتر برگشتم / شناخت کاملی از تیم پیکان دارم

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۰۸۸

سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان تهران گفت: پیکان تیم قابل احترامی است. من دانسته به پیکان آمدم و شرایط را بررسی کرده بودم. بچه‌ها را کاملا می‌شناختم.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی، سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان تهران ساعاتی پس از انتخابش به عنوان جانشین حسین فرکی در جلسه تمرینی این تیم حاضر شد و پیش از معارفه به بازیکنان پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

ویسی در ابتدا گفت: بعد از اینکه فرکی استعفا داد، صحبتی که با مدیریت داشتم تیم را خوب دیدم. تیم فرکی همیشه خوب و قابل احترام بوده و از او تشکر می‌کنم. خیلی‌ها می‌خواستند به این تیم بیایند که شانس به من رو کرد. من خوشحالم که به لیگ برتر برگشتم. گزینه‌های دیگری هم بودند که برنامه‌های من مورد قبول واقع شد. امیدوارم همه کمک کنند تیم نتایج خوبی با سابقه پیکان در لیگ داشته باشیم.

ویسی درباره شرایط بازیکنان تیم پیکان گفت: شرایط تیم از نظر بازیکن خوب است و در همه پست‌ها بازیکن شناخته شده، خوب و قابل احترام حضور دارد. از نظر نتایج آنچه که باید نشد و من برای این کار آمدم. شاید مسائلی بوده که آقای فرکی تحمل نکرد و بیرون رفت. او می‌توانست روند رو به بالایی داشته باشد که نشد. پیکان تیم قابل احترامی است. من دانسته به پیکان آمدم و شرایط را بررسی کرده بودم. بچه‌ها را کاملا می‌شناختم. 7 بازیکنی که در تیم شاهین بوشهر مد نظر من بودند به اینجا آمدند. بچه‌ها را می‌شناسم امیدوارم در لیگ قابل احترام بازی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که پیکان در لیگ می‌ماند یا خیر گفت: شک نکنید. هر مربی دیگری می‌آمد می‌دانست تیم در لیگ می‌ماند وگرنه هیچ مربی دوست ندارد خودش را خراب کند. 15 گزینه بودند که همه امیدوارم بودند تیم در لیگ بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز