خبرگزاری کار ایران

میلیچ: متاسفم که دیاباته را در دربی در کنارمان نمی‌بینیم/ می دانیم این بازی چقدر مهم است

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۹۸۱

مدافع استقلال از انگیزه تیمش برای پیروزی در دربی خبر داد.

به گزارش ایلنا، هروویه میلیچ در حاشیه تمرین امروز استقلال درباره شرایط تیمش در آستانه دربی پایتخت عنوان کرد: من و همه بازیکنان برای دربی آماده هستیم. می دانیم این بازی چقدر مهم است. برای هردو تیم برد بازی اهمیت ویژه ای دارد. ما با شکل ویژه و خوبی به استقبال دربی می رویم.

وی درباره شرایط دربی بیان کرد: من دربی های زیادی بازی کردم ولی دربی تهران خاص بود چون 80 تا 90 هزار تماشاچی در ورزشگاه بودند. 

مدافع استقلال در خصوص بازی کردن خودش در مصاف با پرسپولیس تاکید کرد: برای من مهم نیست چقدر بازی کنم. مهم این است تمرکز تیم حفظ شود، چون دیدار مهمی است و باید از آن نتیجه بگیریم.

میلیچ ضمن اعلام اینکه شناخت خوبی از پرسپولیس دارد گفت: من 6، 7 بازی پرسپولیس را دیدم. چند بازیکن سرعتی و تکنیکی و خوب در کناره ها دارند. مطمئنم که آقای مجیدی و کادرفنی ما را برای این بازی آماده می کنند.

وی درباره مصدومیت دیاباته تاکید کرد: خیلی متاسفم برای دیاباته. او دربی رفت را نیز از دست داد و حالا این اتفاق برایش تکرار شد. بازی های جایگزین خوبی داریم. قائدی که در 3 بازی 3 گل زده است. تبریزی را داریم و همه بازیکنان آماده هستند. 

میلیچ پیش بینی اش از دربی پایتخت را نیز اینطور بیان کرد: استقلال دو بر صفر پیروز می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز