خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان:

اسکوچیچ ترسیده است؛ او نمی‌خواهد تسویه حساب کند

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۸۷۱

حسن نصراصفهانی گفت: اسکوچیچ می‌گوید که نباید تسویه حساب کنیم و هر مقدار که پرداخت شده باید رضایتنامه بدهیم تا او جدا شود.

حسن نصر اصفهانی در گفتگو با ایلنا درباره آخرین جلسه با دراگان اسکوچیچ گفت: سرمربی ما بحث رفتن را مطرح کرده است و بحث ایشان این بوده که دوست دارد ایران را ترک کند و به خانواده‌اش ملحق شود. ما احساس می‌کنیم که ایشان به دلیل مسائل اخیر در ایران هم یک مقدار ترسیده است چرا که وقتی پرواز ایشان در بازگشت به ایران روی زمین نشست، پرواز تهران - اوکراین سقوط کرده بود.

او ادامه داد: ایشان ترسیده است و این را عنوان نمی‌کند اما می‌گوید که خانواده‌اش خواهان بازگشت او به کرواسی هستند. ایشان می‌خواهند بروند و ما در جلسات هیات مدیره از منافع باشگاه دفاع کرده‌ایم. در دیدار با او به مفاد قرارداد اشاره کردیم و او نامه‌ای داده بود که پاسخ آن را کتبا دادیم. 

رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت گفت: ایشان به دنبال دریافت رضایتنامه است تا هرچه زودتر ایران را ترک کند. اگر بخواهیم به راحتی به او رضایت بدهیم ضرر می‌کنیم و همه می‌دانند که با عدم تمرکز ایشان ما در دو مسابقه گذشته نتیجه نگرفتیم. همه جوانب را بررسی خواهیم کرد تا بهترین تصمیم را بگیریم.

نصر اصفهانی درخصوص مبلغ 40 هزار دلاری که اسکوچیچ در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس مطرح کرده بود گفت: ما تا الان حدود 70 درصد از مبلغ قرارداد ایشان را پرداخت کردیم و اگر ایشان الان بخواهند بروند باید با ما تسویه حساب کنند. ایشان می‌گویند که نباید تسویه حساب کنیم و هر مقدار که پرداخت شده باید رضایتنامه بدهیم تا او جدا شود. یکی از شروط رضایت دادن برای جدایی ایشان این بوده که تا فصل آینده هدایت هیچ تیم ایرانی را قبول نکند.

او افزود: این یک واقعیت است که وقتی سرمربی خوب نتیجه می‌گیرد با پیشنهادهای اغوا کننده رو به رو می‌شود. این مورد برای دلال‌ها درخصوص بازیکنان هم وجود داشته که ما آسیب جدی دیده‌ایم. تیم ما را اذیت کردند و ما بسیار آسیب دیده‌ایم. این یک کار غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی است.

نصر اصفهانی در پاسخ به این سوال که برای انتخاب جانشین این سرمربی تصمیمی داشته‌اند یا خیر گفت: ما تا زمانی که با آقای اسکوچیچ قرارداد داریم نام هیچ سرمربی را مطرح نمی‌کنیم. ما کمیته فنی داریم که گزینه‌های داخلی و خارجی را بررسی می‌کند و اگر با ایشان برای جدایی به جمع بندی رسیدیم به سرعت سرمربی جدید را انتخاب می‌کنیم و اگر با ایشان ادامه بدهیم گزینه‌ای در کار نخواهد بود. امیدواریم تا قبل از بازی با ذوب آهن این ماجرا را حل و فصل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز