خبرگزاری کار ایران

سعید صادقی در گفتگو با ایلنا:

جدایی گل‌محمدی برای تمامی نفرات تیم شوکه کننده بود/ سرآسیایی شناخت خوبی از روحیه و توانایی بازیکنان دارد

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۸۶۲

وینگر تیم شهرخودرو معتقد است که تیمش می‌تواند با حضور سرآسیایی و تلاش بازیکنان به روند خوبش ادامه دهد.

سعید صادقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: بازی بسیار حساسی برای ما بود زیرا به برد در این بازی نیاز داشتیم تیم ماشین‌سازی را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم سعی کردیم از تمامی نقاط قوت ضعفش به خوبی استفاده کنیم. خوشبختانه توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

وی در مورد عملکرد خوب و گلزنی در دیدار مقابل ماشین‌سازی گفت: خداراشکر توانستم با کمک دیگر بازیکنان تیم عملکرد خوبی داشته باشم و گلزنی کنم. همیشه تمام تلاشم را برای سربلندی تیم شهرخودرو انجام دادم تنها هدفم در همه بازی‌ها این است که بتوانم برای تیمم مثمرثمر باشم.

وینگر شهرخودرو خراسان در رابطه با داوری این دیدار ادامه داد: در مورد داوری همیشه گفتم که بهتر است کارشناسان نظر بدهند ولی بنظرم داور می‌توانست در اولین خطایی که در هجده قدم روی من رخ داد پنالتی اول را به سود تیم ما اعلام کند که نکرد اما اگر بخواهم در مجموع نظر بدهم قضاوت داور خوب بود.

صادقی در مورد اینکه هیچکس فکر نمی‌کرد سرآسیایی با توجه به نداشتن رزومه مشخص تا این حد خوب نتیجه بگیرد گفت: اتفاقا همین سوالی که شما پرسیدید نزدیکترین نفرات زندگی‌ام ازم سوال کردند.زمانی که آقا یحیی از شهرخودرو رفت برای تمامی بازیکنان و حتی خودم شوکه کننده بود ولی با تمام اینها مجبور بودیم با این موضوع کنار بیاییم. در مورد آقای سرآسیایی هم باید بگویم درست است که آقا مجتبی رزومه مشخصی در مربیگری نداشتن ولی در تمام مدت زمانی که در شهرخودرو بودند همه جوره به تیم کمک کردند و شناخت بسیار خوبی از روحیه و توانایی بازیکنان دارد بدون شک تیم شهرخودرو می‌تواند با حضور او و تلاش تمامی بازیکنان به این روند خوبش ادامه دهد.

وی در خصوصی پیشبینی‌اش از دیدار بعدی شهرخودرو مقابل فولاد گفت: ما بعد از کسب نتیجه در هر بازی تمام تمرکزمان را روی دیدار بعدیمان میگذاریم. بازی با فولاد اصلا آسان نخواهد بود چرا که فولاد تیم بسیار خوبی است و این دیدار خارج خانه در خوزستان برگزار می‌شود تمام تلاشمان را می‌کنیم که به سه امتیاز این مهم آن دست پیدا کنیم.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز