خبرگزاری کار ایران

جواب اعتماد آقا فرهاد را دادم

ارسلان مطهری :از بازی کناردیاباته لذت می‌بریم/ امیدوارم سهم ما در دربی برد باشد

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۷۹۸

مهاجم جدید استقلال که این روزها در ترکیب تیمش خوش می‌درخشد در آستانه تجربه اولین دربی خود، امید زیادی به برتری در این دیدار دارد.

به گزارش ایلنا،در شبی که استقلال با فرهاد مقابل نفت مسجدسلیمان برد ارزشمندی را به دست آورد تا آماده شهرآورد نودودوم شود اما خبر مصدومیت شیخ دیاباته همه خوشی‌های آبی‌ها را برای این دربی تحت الشعاع قرار داد. هرچند که در نبود شیخ زوج امیرارسلان مطهری و مهدی قائدی هم نشان دادند که خط حمله استقلال می‌تواند همچنان آتشین باشد اما قطعا نبود این بازیکن حسابی دست فرهاد را برای تقابل با تیم گل محمدی پر می‌کرد.

استقلال پیش از دربی برد خوبی مقابل نفت مسجدسلیمان به دست آورد؟

واقعا بازی سختی بود و حریف ما خیلی بسته بازی می‌کرد و روی همین مساله هم با توجه به فشاری که ما آورده بودیم در یکی از ضدحملات صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و به گل رسید. خوشبختانه استقلال بازیکنان با کیفیت و باتجربه زیادی دارد که خیلی زود توانستیم با در اختیار گرفتن توپ و میدان گل بزنیم و برنده این سه امتیاز مهم شویم.

بعد آسیا هم در این بازی توانستی گل بزنی و مثل آسیا در لیگ هم آن شادی گل مخصوص را اجرا کنید؟

فقط می‌توانم بگویم خدا را شکر که جواب اعتماد آقا فرهاد را دادم و توانستم دل هواداران استقلال را شاد کنم و با لباس استقلال موفق ظاهر شوم.

 این برد استقلال حسابی تحت الشعاع مصدومیت دیاباته و احتمال نبودن او در دربی قرار گرفت؟

واقعاً اتفاق بدی بود و همه ما شوکه شدیم. امیدوارم دیاباته به دربی برسد چون شیخ یکی از بازیکنان با ارزش استقلال است و همه ما از بازی کنار او لذت می‌بریم. قطعا خبر بدی بود و امیدوارم هرچه زودتر سلامتی خودش را به دست بیاورد.

با این حال در نبود شیخ تو و قائدی جور او را کشیدید و به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی زیاد نباید نگران این مساله در دربی باشد؟

خدا را شکر استقلال آنقدر بازیکن با ارزش دارد که همه می‌توانند کنار هم برای موفقیت این تیم تلاش کنند. من اگر گلزنی کردم تنها وظیفه خودم را به این تیم و به پیراهنی که برتن دارم ادا کردم و هر موقع کادرفنی صلاح بداند سعی می‌کنم بهترین نمایش را داشته باشم. با این حال بدون شک اگر شیخ در دربی بود جنسمان جور بود و با قدرت بیشتری می‌توانستیم در این بازی مهم به میدان برویم. مهدی قائدی هم بازیکن بسیار خوب و با کیفیتی است و خوشحالم در کنار هم توانستیم به موفقیت استقلال کمک کنیم.

نتیجه دربی را چطور پیش بینی می‌کنی آنهم به عنوان اولین تجربه‌ای که در این بازی خواهی داشت؟

بدون شک در این مسابقه بازیکنان این دو تیم مثل هواداران آن‌ها تنها به برد فکر می‌کنند و امیدوارم سهم ما در این بازی برد باشد. بازی کردن یا نکردن من هم به نظر کادرفنی بستگی دارد و قطعا اگر قرار به بازی باشد سعی می‌کنم بهترین عملکردم را در این مسابقه نشان دهم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز