خبرگزاری کار ایران

شاهین - نساجی رایگان شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۶۹۹

تماشای دیدار تیمهای شاهین شهرداری بوشهر و نساجی مازندران رایگان اعلام شد

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری، خداکرم ایزدپناه  که هم اکنون جهت پیگیری امورات باشگاه در تهران بسر می برد در گفتگویی عنوان کرد: با پیگیری مدیریت باشگاه و شورای اسلامی شهر بوشهر و موافقت هیات فوتبال استان و سازمان لیگ آزادگان تماشای دیدار دیدار تیمهای شاهین شهرداری بوشهر و نساجی مازندران رایگان است.

 ایزدپناه افزود : علیرغم رایگان اعلام شدن تماشای دیدار تیمهای شاهین شهرداری بوشهر و نساجی مازندران  به اطلاع علاقمندان و هواداران عزیز می‌رساند به جهت مشخص شدن جایگاه هر نفر روی سکوهای ورزشگاه ، سامانه از روز چهارشنبه ۱۶ بهمن فعال خواهد بود و هر نفر برای ورود به ورزشگاه باید حتما  بلیت ورودی خود را (بصورت رایگان) از سامانه pin90.ir تهیه کند.

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر افزود : بازی مذکور روز‌ جمعه ۱۸ بهمن راس ساعت ۱۶  در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر برگزار خواهد شد.

ایزدپناه تاکید کرد : با توجه به آخرین اخطار سازمان لیگ مبنی بر بدون تماشاگر بودن بازیهای خانگی تیم شاهین شهرداری بوشهر ، از هواداران عزیز خواهشمندیم یکپارچه و پرشور تیمشان را تشویق و حمایت کرده و از پرداختن به حواشی جدا بپرهیزند تا با کمک یکدیگر در فضایی کاملا جوانمردانه و ورزشی یک پیروزی دیگر در کارنامه تیم محبوبشان ثبت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز