خبرگزاری کار ایران

خوشحالم دردربی ایران حضوردارم

بودوروف:وظیفه داریم به مجیدی کمک کنیم تا بهترین نتایج را کسب کند

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۳۱۸

نیکولای برای اولین بار در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی حضور یافت.

به گزارش ایلنا،نیکولای بودوروف، مدافع بلغارستانی  جدید استقلال است که با نظر سرمربی تیم به جمع آبی‌پوشان پیوسته است او قرار است در نیم فصل دوم به استقلال کمک کند. نیکولای برای اولین بار در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی حضور یافت و از جو آن صحبت کرد وی معتقد است جو بسیار وحتشتناکی در ورزشگاه آزادی وجود دارد که برای تیم‌های حریف بسیار سخت است در این فضا قرار بگیرند.

از حضورت در استقلال صحبت کن؟

خیلی خوشحالم که به تیم بزرگی چون استقلال پیوسته‌ام قبل از حضورم در این تیم در اینترنت سابقه این تیم را رصد کرده بودم و دیدم که چه تیم بزرگی است امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی را در این تیم داشته باشم.

در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان برای اولین بار در ورزشگاه آزادی حضور یافتی در این باره صحبت کن؟

جو بسیار وحشتناکی در ورزشگاه آزادی وجود داشت بخصوص برای تیم‌های حریف که باید در این جو به میدان بروند البته من معتقدم اگر سکوهای ورزشگاه آزادی پر شود شرایطش جذاب‌تر خواهد شد.

در خصوص دربی تهران چقدر اطلاعات داری؟

یک چیزهایی شنیده‌ام ولی زیاد در جریانش نیستم ولی خیلی خوشحالم که برای اولین بار می‌توانم روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی در قالب تیم استقلال حضور داشته باشم اگر مربی‌ام صلاح بداند در ترکیب تیم حضور داشته باشم. فقط امیدوارم هوای روز پنجشنبه مثل بازی مقابل نفت خیلی سرد نباشد چون واقعا هوای تهران بسیار سرد و زمستانی است.

شمایکی از بازیکنان مطرح در کشور خودت بلغارستان هستی چه شد که به استقلال پیوستی؟

استقلال یکی از تیم‌های برتر ایران و آسیا است و همانطور که گفتم از حضور در این تیم رضایت دارم خوشحالم که اینجا هستم امیدوارم که بتوانم عملکرد خوبی در این مدتی که در ایران حضور دارم داشته باشم.

چه شناختی از فرهاد مجیدی داری؟

می‌دانم که ایشان یکی از بازیکنان محبوب تاریخ استقلال است و هواداران استقلال او را خیلی دوست دارند او یک مربی جوان و باانگیزه است و ما به عنوان بازیکن وظیفه داریم به او کمک کنیم تا بهترین نتایج را کسب کند. در بازی مقابل نفت چیزی که برایم خیلی جالب بود حمایت هواداران از تیم بود آنها بسیار پرشور تیم را تشویق می‌کردند و با وجود اینکه هوا سرد بود تا آخرین دقیقه دست از تشویق برنداشتند.

رابطه‌ات با بازیکنان چطور است؟

آنها در این مدتی که من در ایران حضور دارم رابطه خوبی با من دارند و نیازهایی که دارم را برطرف می‌کنند آنطور که شنیده‌ام ایرانی‌ها بسیار مهمان‌نواز هستند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز