خبرگزاری کار ایران

مورینیو: خراب شدن پنالتی حریف خواست خدا بود/ سیتی یک تیم فوق العاده با یک سرمربی بزرگ است

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۲۹۶

سرمربی تاتنهام در مورد برتری تیمش مقابل سیتی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورینیو پس از برتری 2 - صفر تیمش مقابل تاتنهام در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ادعای عجیب و جالبی را مطرح کرد.

 سرمربی تیم فوتبال تاتنهام درباره بازی گفت: برای بازیکنانم بسیار خوشحالم. ما در 2 موقعیت کمی خوش‌شانس بودیم اما از منطر دیگر و با توجه به اینکه (VAR) برای خطای رحیم استرلینگ کارت قرمز در نظر نگرفت، بدشانس بودیم. قطعا اگر استرلینگ در آن صحنه کارت قرمز می‌گرفت و ما 75 دقیقه مقابل یک تیم 10  نفره بازی می‌کردیم، شرایط خیلی متفاوت می‌شد.

او در ادامه افزود: در گذشته دیده بودم که در چنین صحنه‌های مشابهی، داور تصمیم به دادن کارت قرمز به بازیکن خاطی می‌گیرد. نمونه‌اش اخراج مین در دیدار مقابل چلسی بود. بازیکنانم فوق العاده بازی کردند و خراب شدن پنالتی رقیب هم فوق العاده و خواست خدا بود زیرا آن صحنه پنالتی به نظر نمی‌رسید. هفته‌ای فوق العاده را رقم زدیم. کار کردن با بازیکنان و دیدن خوشحالی آنها و همچنین هواداران آن هم  در فصلی که چندان خوب نبوده، خوشایند است. آن‌ها شایسته این خوشبختی ویژه مقابل تیم بزرگی مانند منچسترسیتی هستند.

آقای خاص در ادامه تصریح کرد: از اوایل ماه نوامبر احساس می‌کردم عنوان قهرمانی لیگ برتر به لیورپول می‌رسد. کسب 3 پیروزی پشت سر هم کار دشواری است.  منچسترسیتی یک تیم فوق العاده با یک سرمربی بزرگ است. در این لیگ ممکن است شما 2  پیروزی کسب کرده و مستقیم به رتبه‌های بالای جدول برسید. من شرایط تیمم و ترکیب و مشکلاتی که به خاطر مصدومیت داشتیم را در نظر می‌گیرم. اگر قرار باشد دله آلی را هم به دلیل مصدومیت از دست بدهیم، نمی‌توانم  تصور کنم چه اتفاقی رخ خواهد داد. بازیکنان من  فوق العاده عمل کرده و آماده بودند  تمام وظایفشان را به خوبی اجرا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز