خبرگزاری کار ایران

پیروانی: خدا رحم کرد در آبادان حادثه بدی اتفاق نیافتاد/ دشوارترین مقطع فصل پیش روی پرسپولیس است

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۲۴۰

سرپرست پرسپولیس از اتفاقات پیش از شروع بازی با صنعت نفت صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، افشین پیروانی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره بازی با نفت آبادان اظهار داشت: خدا را شکر که این بازی را هم با پیروزی پشت سر گذاشتیم. این پیروزی در حالی به دست آمد که بنابه گفته آقای اسکوچیچ، ما بازی بهتری انجام دادیم، البته حریف هم برای پیروزی به میدان آمده بود و برنامه داشت. هیچ یک از دو تیم به دنبال دفاع و تساوی نبودند و به همین دلیل یک بازی خوب بود، با موقعیت‌های زیاد گلزنی به ویژه برای پرسپولیس همراه بود، به طور حتم تماشاگران حتی فوتبال زیباتر و مهیج‌تر از این را هم می‌دیدند اگر بعضی اتفاقات در ورزشگاه روی نمی‌داد.

وی ادامه داد: متاسفانه دیروز از قبل شروع بازی، فحاشی و پرتاب سنگ و اشیاء شروع شده بود. هواداران ما خیلی اذیت شدند. اولین بار بود که چنین صحنه‌هایی را با این شدت در آبادان می‌دیدم. باید از یگان ویژه و نیروی انتظامی تشکر کنم. آنها کمال همکاری را داشتند و اگر مدیریت خوب‌شان نبود قطعا اتفاقات بدتری چه در داخل زمین و چه بیرون از آن روی می‌داد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره حمله‌ای که به خود او شده بود، خاطرنشان کرد: فحاشی و پرتاب اشیاء خیلی زیاد بود. در آن حادثه همانطور که در ویدئو مشهود است، یک بطری را پرتاب کردند که با شدت‌ زیاد به  آرنج دستم خورد. خدا رحم کرد که اتفاق بدتری روی نداد. دست من به شدت ضرب دید. به خانه که رسیدیم چند قرص مسکن خوردم و درد به حدی بود که چیزی نمانده بود نیمه شب به بیمارستان بروم تا از دستم عکسبرداری شود. به هر حال این هم فدای سر هواداران و تیم.

افشین پیروانی در پایان درباره بازی پیش روی این هفته اضافه کرد: پرسپولیس روند خوبی داشته است. امتیازهای مهمی را به دست آورده‌ایم. ما در حال پشت سر گذاشتن دشوارترین مقطع تمام طول این فصل هستیم. برنامه‌ها و تمرینات را با تمرکز بالا دنبال می‌کنیم. امیدواریم یک بازی بدون حاشیه یا حداقل کم حاشیه را شاهد باشیم که در جریان آن یک پیروزی دیگر را تقدیم هواداران کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز