خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: با شرایط فدارسیون هر ماه فقط یک اردو می‌توانیم برگزار کنیم/ بازی‌های تدارکاتی خوب لازم داریم

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۲۰۹

سرمربی تیم جوانان از بازی دوستانه با نساجی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سیروس پورموسوی بعد از دیدار تدارکاتی تیم فوتبال جوانان ایران مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: صد درصد این بازی‌ها به تیم ما کمک می‌کند و جا دارد تشکر کنم از باشگاه نساجی که در بازی دوستانه امروز حاضر شد. بازیکنان ما بعد از دو ماه و نیم در کنار هم قرار گرفته‌اند و به تازگی اردوی تیم آغاز شده است, برای همین مقداری کیفیت بازیکنان پایین بود، ولی می‌دانیم با تمرین‌ شرایط آنها ایده‌آل می‌شود.

وی با اشاره به حضور تیم جوانان در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا, خاطر نشان کرد: تیم ما توانسته است از مرحله مقدماتی صعود کند و حالا هم تمام تلاش خود را می‌کند تا در دور بعدی مسابقات موفق باشد. بچه‌ها باید بدانند که دور قبلی مسابقات تمام شده است و از این به بعد مسابقات مهمتری را در پیش داریم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران خاطرنشان کرد: با شرایطی که فدارسیون دارد, ما هر ماه فقط یک اردو می‌توانیم برگزار کنیم. الان در اردوی بهمن ماه هستیم و یک اردوی دیگر در اسفند نیز برگزار می‌کنیم. البته از فروردین سال آینده به بعد کارمان سخت‌تر می‌شود و امیدوایم در سال جدید بتوانیم در چند تورنمنت بین‌المللی حضور پیدا کنیم, چرا که این مسابقات بین‌المللی باعث می‌شود تا بازیکنان به پختگی برسند و ما نیز به شناخت کاملی از تیم دست پیدا کنیم.

پورموسوی در خاتمه تصریح کرد: در دی ماه به شش کشور درخواست برگزاری بازی دوستانه دادیم، اما هنوز جواب نداده‌اند. قطر, عمان, هند و امارات از جمله این کشور‌ها بودند. امیدواریم بتوانیم تا قبل از پایان سال چند بازی تدارکاتی خوب داشته باشیم تا وضعیت‌مان بهتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز