خبرگزاری کار ایران

آغاز اردوی تیم ملی کاراته از چهارشنبه هفته جاری؛

هروی: هر چه به المپیک نزدیک‌تر می‌شویم رقابت سخت‌تر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۰۹۲

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: شرایط خوبی داریم و هر چه به المپیک نزدیک‌تر می‌شویم رقابت سخت‌تر و حساسیت بالاتر می‌رود. تمام سعی ما این است که در مسابقات آتی امتیازات لازم را جمع آوری کرده و فاصله امتیازی‌مان را حفظ کنیم.

به گزارش ایلنا، سید شهرام به سایت فدراسیون کاراته گفت: مهمترین هدف ما این است که بچه‌ها از نظر ذهنی و بدنی آماده باشند و تلاش می‌کنیم با توجه به نزدیکی لیگ‌های کاراته وان و روند فرسایشی برای بازیکنان، عملکرد فنی تیم پایین نیاید.

هروی گفت: به بچه‌های تیم ملی خسته نباشید می‌گویم سوای هر نتیجه‌ای که در لیگ‌های شیلی و فرانسه بدست آمد از نظر فنی عملکرد بازیکنان ایده آل بود اما نتیجه دلخواه ما کسب نشد. انشالله بتوانیم در دوبی نتیجه دلخواه و درخور را کسب کنیم.

وی تصریح کرد: از دکتر صالحی امیری بابت حمایت مطلق از کاراته و هادی ساعی به دلیل صحبت هایش در خصوص نتایج خوب کاراته در رقابتهای کسب سهمیه المپیک در نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک که ستودنی و مهم بود، تشکر وقدردانی می‌کنم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: با فضای خوبی که از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و حمایت هایشان از تیم کاراته ایران به وجود آمده امیدوارم شاهد اتفاقات خوبی در آینده باشیم.

وی در مورد زمان آغاز اردوی تیم ملی کاراته مردان گفت: برای لیگ جهانی امارات یک مرحله اردو خواهیم داشت که از صبح چهارشنبه 16 بهمن ماه آغاز می‌شود و تا زمان اعزام به مدت یک هفته ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز