خبرگزاری کار ایران

برانکو: اهداف بزرگی با عمان دارم / می‌‌خواهیم به جام جهانی و جام ملت‌های آسیا صعود کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۸۸۴

سرمربی تیم فوتبال عمان امیدوار است این تیم را به مرحله نهایی جام جهانی 2022 قطر برساند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی AFC، برانکو ایوانکوویچ با قبول سرمربیگری تیم ملی فوتبال عمان اهداف زیادی دارد که یکی از آنها هدایت این تیم از غرب آسیا به جام جهانی 2022 است.

سرمربی کروات که هفته گذشته به عنوان سرمربی جدید تیم عمان انتخاب و جانشین اروین کومان شد می‌گوید از قبول هدایت این تیم بسیار هیجان زده است.

برانکو در نشست خبری مراسم معارفه‌اش گفت: ما چندین هدف داریم اما مهمترین آنها صعود به جام جهانی 2022 و فینال جام ملت‌های آسیا 2023 است. ما اهداف کوتاه مدت داریم و اهدافی را هم برای یک دوره طولانی داریم. امیدوارم به عمان کمک کنم تا به یکی از قوی‌ترین تیم‌ها شود. 

عمان رتبه دوم گروه E رقابت‌های انتخابی آسیا برای جام جهانی فیفا قطر 2022 و جام ملت‌های آسیا - چین 2023 را در دست دارد.

سرخ ها در 14 فوریه با یک بازی دوستانه مقابل میانمار برای بازی در تاریخ 31 فوریه مقابل افغانستان آماده می‌شوند. 

ایوانکوویچ گفت: به بازیکنان جوان فرصتی داده می‌شود تا ادعای حضور در تیم‌های ملی را مطرح کنند. ما باید تغییر ایجاد کنیم و چهره‌های جدیدی به تیم ملی اضافه کنیم. من قبلاً بازیکنان عمان را دیده‌ام و آنها استعداد خوبی برای دستیابی به نتایج موفق دارند. من با تیم‌های ملی تجربه خوبی دارم، نه تنها با (جمهوری اسلامی ایران) بلکه با کرواسی. ما با هم آرزوی موفقیت های بزرگ را داریم و من برای تحقق اهداف اتحادیه فوتبال عمان تلاش خواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز