خبرگزاری کار ایران

لسترسیتی 2-2 چلسی؛ شکار یک امتیازی شیرهای لندن از کینگ پاور

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۷۶۸

لسترسیتی در هفته 25 لیگ برتر انگلیس میزبانی از چلسی را برعهده داشت.

به گزارش ایلنا، دیداری بین تیم های سوم و چهارم جدول. لستر با هشت امتیاز بالاتر از چلسی و استفاده از مزیت میزبانی روی کاغذ شانس بیشتری برای پیروزی داشت. بازی در 15 دقیقه اول حادثه خاصی نداشت تا اینکه دقیقه 18 چلسی تا یک قدمی گل پیش رفت اما آبراهام پاس عرضی مونت را نتوانست در دهانه دروازه به گل تبدیل کند و به توپ نرسید. کمی بعد آبراهام در برخورد با سویونجو مدافع ترکیه ای لستر سرنگون شد ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت. VAR نیز تصمیم او را تایید کرد.

دقیقه 25 لستر چیزی با زدن گل اول فاصله نداشت. روی اشتباه آزپلیکوئتا این آیوزه پرز بود که جیمی واردی را با گلر چلسی ویلی کابایرو تک به تک کرد ولی ضربه بغل پای چپ او را کابایرو با پا برگشت داد تا بهترین بخت بازی از دست برود. دقیقه 31 ضربه چیپ پدرو را اشمایکل با نوک انگشتان راهی کرنر کرد تا همچنان حساب کار بدون گل بماند. در دقایق پایانی نیز ضربه سر چودوری با اختلاف اندک از کنار دروازه راهی اوت شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

یک دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که چلسی به گل رسید. روی ارسال کرنر این رودیگر بود که با یک ضربه سر از غفلت اشمایکل و تعلل او روی خروج استفاده کرد تا میهمان خیلی زود پیش بیفتد. این گل دوام زیادی نداشت و لستر دقیقه 53 کار را به تساوی کشاند. بارنز از سمت چپ محوطه جریمه چلسی با یک شوت که به پای جیمز برخورد کرد، توپ را راهی دروازه چلسی کرد. لستر که به تیم برتر میدان بدل شده بود، دقیقه 65 گل دوم را به ثمر رساند. بن چیلول روی پاس عرضی تیلمانس از درون محوطه جریمه توپ را وارد دروازه چلسی کرد.

چلسی دقیقه 71 کار را برابر کرد تا بار دیگر همه چیز مساوی شود. باز هم ارسال از مونت و ضربه سر رودریگر چلسی را به گل رساند. تلاش دو تیم در 20 دقیقه پایانی نتیجه ای نداشت و لستر با وجود برتری محسوس نتوانست از این بازی بیش از یک امتیاز کسب کند و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز