خبرگزاری کار ایران

حسن جعفری: چشم بسته شهرخودرو را انتخاب کردم/ خسته بودیم اما بچه‌ها غیرت گذاشتند

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۷۵۶

مدافع راست تیم شهرخودرو می گوید با چشم بسته این تیم را برای ادامه دوران حرفه ای خود انتخاب کرده است.

به گزارش ایلنا، حسن جعفری مدافع نیم فصل اول نساجی مازندران و فصل گذشته سپاهان که در پنجره زمستانی به فوتبال شهرخودرو منتقل شد، درباره کسب پیروزی مقابل ماشین سازی که اولین پیروزی نماینده مشهد با سرمربی جدید به شمار می رود، با اشاره به بازی سخت و 120 دقیقه ای برابر السیلیه اینگونه حرف هایش را در میکسدزون خبری ورزشگاه امام رضا آغاز کرد: ما خسته بودیم. دو سه روز قبل 120 دقیقه در قطر بازی کردیم. در این سفرها هم خیلی اذیت شدیم. با این حال بچه ها خیلی غیرت کردند و این بازی را بردیم.

از حسن جعفری که پیش از انتقال به سپاهان در شهر خودرو (پدیده سابق) درخشیده بود، در رابطه با بازگشتش به مشهد پرسیده شد که او توضیح داد: دلم همیشه با مشهد بوده است. هم مشهد را دوست داریم و هم امام رضا اینجا است. خاطرات خیلی خوب هم از پدیده سابق دارم و با وجود اینکه پیشنهادات دیگری هم داشتم ولی وقتی بحث اینجا شد، چشم بسته اینجا را انتخاب کردم.

از مدافع راست شهر خودرو در مورد بازی های لیگ قهرمانان آسیا و گروه سختی که با آن مواجه شده اند، پرسیده شد که او در پاسخ به این سوال توضیح داد و گفت: بله خب گروه سختی داریم ولی ما هم تیم خوبی هستیم. این قول را به هواداران می دهیم که با تمام وجود تلاش کنیم و بهترین نتایج را بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز