خبرگزاری کار ایران

تارتار: با اشتباه خودمان به استقلال موقعیت دادیم/ آنهایی که توهین کردند خودشان لایق این توهین‌ها بودند

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۷۴۹

سرمربی نفت مسجدسلیمان از هواداران گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در کنفرانس خبری بعد از بازی با استقلال تهران درخصوص بازی گفت: بازی بازی زیبایی بود و هر دو تیم به دنبال برد بودند ما بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول حتی بهتر از استقلال بودیم و حتی به گل هم رسیدیم که در یکی از حملات برخلاف جریان بازی گل خوردیم.

وی افزود: در نیمه دوم هم با اشتباه خودمان به استقلال موقعیت دادیم. خوب بازی کردیم اما تجربه و کیفیت آنها نتیجه را به سود آنها تمام کرد. به کادرفنی تبریک میگویم. به هوادارانی تبریک می‌گویم که هرمت ورزشگاه را حفظ کردند نه آنهایی که توهین کردند و جو ورزشگاه را مسموم کردند. آنهایی که توهین کردند خودشان لایق این توهین ها بودند و آنها هوادار واقعی نیستند. امیدوارم برخورد لازم صورت بگیرد تا شاهد چنین مسائلی نباشیم.

تارتار درخصوص احتمال جدایی از نفت مسجدسلیمان گفت: اتفاقات گذشته تمام شده و حالا سرمربی این تیم هستم با تمام وجود با کادرفنی کار میکنیم و تا پایان فصل خواهم بود و مشکلاتی بود که برطرف شد.

وی درخصوص بازی خشن بازیکنانش گفت: خشونت را بیشتر از تیم استقلال دیدم تا تیم خودمان. آسیب دیدگی دیاباته هم کشیدگی بوده و برخوردی نبود و همیشه از بازیکنانم درخواست کردم که جوانمردانه بازی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز