خبرگزاری کار ایران

اردلان: بازیکنانم تمام برنامه‌های کادر فنی را به نحو احسنت انجام دادند

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۵۶۴

سرمربی تیم فوتسال دختران زیر 20 سال گفت: سطح تورنمنت فوتسال کافا با توجه به برگزاری اولین دوره، مناسب بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نیلوفر اردلان، سرمربی تیم فوتسال دختران زیر 20 سال در خصوص قهرمانی در اولین تورنمنت فوتسال کافا دختران در تاجیکستان گفت:سطح تورنمنت به با توجه به اولین دوره برگزاری بازیها مناسب و خوب بود. همه تیم ها به غیر از تیم ایران در یک سطح بودند و این امر از نتیجه بازی ها هم مشخص است. تیم ما بدلیل حضور بازیکنان در لیگ برتر فوتسال از آمادگی خوبی برخوردار بودند.

وی ادامه داد: ‌خدا را شکر‌ بازیکنان توانستند برنامه هایی که ازشان خواسته بودیم را به نحو احسنت انجام بدهند که نتیجه اش شد ۵۲ گل زده و‌تنها ۲ گل خورده.

اردلان در ادامه بیان کرد: انتخاب خانم گل و بهترین بازیکن از تیم ما نشان دهنده عیار بالای بازیکنان ایران بود. ما برای رسوندن این تیم در سطح اول آسیا خیلی کار داریم . این بچه ها باید از لحاظ بدنی، قوی باند وبایدفعالیتهای بدنسازی برای بازیکنان به صورت مستمر صورت گیرد.

وی در پایان گفتک امیدواریم که بتوانیم با یک برنامه ریزی خوب و درست و ‌اینده نگری بلند مدت این تیم را به حقش برسانیم و پشتوانه ی خوبی برای آینده فوتسال بانوان بزرگسالمان داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز