خبرگزاری کار ایران

برگزاری پنجاه و پنجمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۵۳۶

در ادامه برنامه سیاست‌های کمیته ملی المپیک مبنی بر بازدید از فدراسیون‌های مختلف کشور و برگزاری جلسات هیات اجرایی در فدراسیون‌ها، لحظاتی پیش پنجاه و پنجمین نشست هیات اجرایی کمیته در محل فدراسیون دوومیدانی واقع در مجموعه ورزشی کشوری آغاز شد.

به گزارش ایلنا در ابتدای نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت ۴ ساله کیهانی برای عرب، سرپرست فدراسیون و همکارانش آرزوی موفقیت و پیروزی کرد.

دکتر صالحی امیری با اشاره به اهمیت رشته دوو میدانی برای موفقیت کاروان‌های اعزامی ایران اظهار داشت: اگر به دنبال موفقیت و ارتقا رنک در جدول مدال آوری بازیهای آسیایی و المپیک هستیم باید توجه به رشته‌های پایه و پرمدال از جمله دوومیدانی را بیشتر کنیم.

وی افزود: در رشته دوومیدانی استعدادهای بسیار خوبی داریم که با پشتیبانی و حمایت مجموعه ورزش کشور می‌توانند در کنار رشته‌های سنتی و مدال آور فعلی یاری بخش کاروان باشند.

در ادامه نشست ایرج عرب سرپرست فدراسیون گزارش کاملی از فعالیتهای انجام شده و برنامه‌های پیش رو برای اعضای هیات اجرایی ارائه داد و شرایط فعلی اردونشینان بخصوص نفراتی که کسب سهمیه کرده و یا در حال آماده‌سازی برای کسب سهمیه هستند را ارائه داد.

وی با تشریح مسابقات کسب سهمیه پیش رو و اعلام بودجه مورد نیاز برای آماده‌سازی و اعزام ملی پوشان این رشته خواستار حمایت و پشتیبانی هر چه بیشتر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک شد.

بهزادی و شایان هر کدام گزارشی از وضعیت تیم‌های ملی بانوان و آقایان را ارائه دادند و‌ خزانه دار فدراسیون نیز وضعیت مالی فدراسیون، هزینه‌های انجام شده و بودجه مورد نیاز فدراسیون را تشریح کرد.

همچنین اعضای هیات اجرایی نیز هر کدام توضیحاتی در خصوص گزارشات ارائه شده از سوی مسئولین فدراسیون دوو میدانی ارائه و مقرر شد تا حمایت از این رشته و ملی پوشانش برای حضور در مسابقات کسب سهمیه و‌همچنین پشتوانه‌سازی برای بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ بیش از پیش شود.

دکتر صالحی امیری رئیس، دکتر سعیدی دبیر کل، خانم طاهریان و دکتر باقرزاده نواب رئیس، دکتر دادگر، علیرضا رحیمی؛ مجید شایسته، عبدی افتخاری، مجید کیهانی و هادی ساعی اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در این نشست حضور داشتند ضمن اینکه محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو بعنوان عضو جدید هیات اجرایی برای اولین بار در نشست هیات اجرایی حضور یافت.

عرب سرپرست فدراسیون، دکتر پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون، خانم پریسا بهزادی نایب رییس بانوان، حسین شایان سخنگوی سازمان تیمهای ملی، مرتضی غلامی خزانه دار و مدیر امور مالی و اداری فدراسیون نیز در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز