خبرگزاری کار ایران

دیاباته و قائدی خودخواهانه فوتبال بازی نمی‌کنند

نوازی: انتظارات از فرهاد مجیدی بالاست

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۳۰۱

کاپیتان سابق استقلال می‌گوید استقلال در دو بازی اخیر در لیگ قهرمانان آسیا بهترین عملکرد را داشته است.

به گزارش ایلنا، محمد نوازی کاپیتان سابق استقلال می‌گوید استقلال در دو بازی اخیر در لیگ قهرمانان آسیا بهترین عملکرد را داشته و شاید بتوان گفت یکی از بهترین نمایش‌های استقلال در چند وقت اخیر بوده با نوازی در خصوص عملکرد استقلال در آسیا و همچنین دیدارهای پیش رو در لیگ برتر بخصوص دیدار دربی به صحبت پرداختیم.

استقلال توانست دو برد پرگل را درآسیا کسب کند؟

استقلال عملکرد خیلی خوبی داشت و فوق‌العاده بازی کرد شاید این دو بازی بهترین نمایش آبی‌ها در چند ماه اخیر بود بخصوص اینکه آنهابسیار هم خسته بودند. 

خودتان فکر می‌کردید استقلال اینگونه پیروز شود؟

راستش را بخواهید خیر استقلال خیلی خوب موقعیت‌سازی کرد اما مهمترین مساله در حال حاضر این است که آنها بتوانند این روند را ادامه دهند. تمام بازیکنان استقلال توانایی گل زدن را دارند و این خودش یک نکته مهم است. 

زوج دیاباته و قائدی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

دیاباته و قائدی فوق العاده کنار هم بازی می‌کنند آنها به خوبی یکدیگر را در زمین درک می‌کنند و از همه مهمتر اینکه از خود گذشتگی دارند و خودخواهانه فوتبال بازی نمی‌کنند و همین باعث شده که استقلال یکی از  بهترین خط حمله‌های لیگ را در اختیار داشته باشد.

فکر نمی‌کنید با این دو نتیجه انتظارات از مجیدی بالا برود؟

با توجه به تیمی که استراماچونی ساخته بود انتظارات از فرهاد مجیدی بالا بود به نظر من بزرگترین لطفی که مجیدی می‌تواند به خودش در استقلال داشته باشد این است که دست به تغییرات زیاد در استقلال نزند و دیدید که همین اتفاق هم افتاد

خیلی‌ها از خط دفاع استقلال ایراد می‌گیرند؟

به نظر من کمی ایراداتی دارد که باید برطرف شود بخصوص وقتی که  استقلالی‌ها از حریف جلو می‌افتند در دفاع محکم کار نمی‌کنند که این باید برطرف شود.

استقلال امروز باید به مصاف نفت مسجد سلیمان برود؟

بازی سختی است بخصوص اینکه این تیم در نیم  فصل  اول عملکرد خوبی داشت آبی‌ها اگر بخواهند در جدول ردبندی دوباره به کورس مدعیان بازگردند باید نفت را ببرند بخصوص اینکه اواخر هفته هم دربی است و بازی‌های سخت استقلال در حال شروع شدن است.

خیلی‌ها می‌گویند شاید استقلال بازی مقابل نفت را فدای دربی کند ؟

این کار اشتباه است دربی هم سه امتیاز دارد بازی مقابل نفت هم سه امتیاز استقلال اگر بتواند در این دو بازی امتیازکسب کند می‌تواند به کورس مدعیان بازگردد. 

دربی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

صحبت در مورد دربی زود است اما حدس من این است که استقلال بتواند در دربی پیروز شود بخصوص اینکه دیاباته الان در بهترین شرایط قرار دارد و مهار او کار راحتی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز