خبرگزاری کار ایران

پژمان: ذوب‌آهن برای کسب یک امتیاز آمده بود/ تغییر تاکتیک ما در این بازی جواب داد

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۲۵۱

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: توانستیم با تغییر تاکتیک، حریف را شکست دهیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتور، علیرضا پژمان در نشست خبری بعد از بازی با ذوب‌آهن، اظهار کرد: این پیروزی را به هواداران تبریک می‌گویم، بازیکنان ما از جان مایه گذاشته و خیلی تلاش کردند. ذوب‌آهن برای کسب یک امتیاز آمده بود و برای همین ۱۰ نفره دفاع می‌کرد. نفرات میانه میدان ذوب‌آهن باعث شده بودند که نتوانیم از وسط میدان ضربه بزنیم که تغییر تاکتیک داده و به کناره‌ها روی آوردیم.

وی ادامه داد: وضعیت زمین مسابقه اصلا مناسب نبود و مجبور شدیم بازی را به کناره‌ها ببریم.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان جدید خیلی خوب خودشان را نشان داده و توانستند تاکتیک مربی را در زمین اجرا کنند. ما به بازیکنان گفته بودیم که خطا نکنند، ولی گاه چاره‌ای در مقابل فشار حریف نداشتیم و بازیکنان مجبور به خطا بودند.

پژمان مطرح کرد: فخرالدینی هر آن چیزی که سرمربی از او خواسته بود را انجام داد و در ارسال از جناحین عملکرد خوب و قابل قبولی داشت. اسدی هم می‌توانست امروز کمک حال ما باشد ولی بازیکنان جایگزین هم خوب کار کردند.

مربی تراکتور با تمجید از حمایت هوادارن، مطرح کرد: هواداران همیشه پشتیبان و یار دوازدهم تیم هستند که امروز در این سرما، ۹۰ دقیقه تیم تشویق کرده و باعث شدند بازی را ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز