خبرگزاری کار ایران

تارتار: 5 میلیارد تومان به باشگاه ما تزریق شد / سعی می‌کنیم از خستگی استقلال استفاده کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۱۵۷

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: این دیدار می‌تواند برای استقلال سنگین باشد زیرا در ۷ روز گذشته ۲ بازی سخت را داشته و ما سعی می کنیم از خستگی استقلال استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار سرمربی نفت مسجدسلیمان در نشست خبری بازی مقابل استقلال تهران اظهار داشت: صعود نمایندگان ایران به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را تبریک می‌گویم. خدا را شکر حدود ۵ میلیارد به باشگاه ما تزریق شد و باشگاه توانست به تعهدات خود عمل کند. در حال حاضر کادر فنی و بازیکنان دغدغه مالی ندارند. قرار است ۵ میلیارد دیگر به حساب تیم ریخته شود.

او درباره بازی مقابل استقلال افزود: هر دو تیم شرایط خوبی دارند و بازی سختی است. این دیدار می‌تواند برای استقلال سنگین باشد زیرا در ۷ روز گذشته ۲ بازی سخت را داشته و ما سعی می کنیم از خستگی استقلال استفاده کنیم. بازی قشنگی را خواهیم دید و کیفیت خوب زمین می تواند موثر باشد.

سرمربی نفت درباره عملکرد این باشگاه درنقل و انتقالات گفت: ما تیمی هستیم که خیلی متمول نیستیم و از لحاظ جغرافیایی، شرایط مناسبی نداریم و سعی می کنیم بازیکنانی را جذب کنیم که انگیزه موفقیت داشته باشند. به دلیل مشکلاتی که وجود داشت، چند بازیکن باکیفیت را از دست دادیم اما نیم‌فصل برابر صنعت نفت آبادان خوب شروع کردیم. بازی گذشته ما نشان داد که نبود بازیکنانی که از ما جدا شدند، تاثیری نداشت و خدا را شکر جایگزین‌ها بازی خوبی را به نمایش گذاشتد.

او در پاسخ به این سوال که آیا بازی تیمش با استقلال قبل از شهرآورد پایتخت به نفع آن‌ها است یا به ضررشان گفت: این مسأله تا حدودی به ضرر ما است زیرا بازیکنان که فردا برابرمان  قرار می‌گیرند سعی می‌کنند بهترین کیفیت‌شان را ارائه دهند و این کار را سخت می‌کند. البته ما هم تیم خوبی هستیم و از این بابت نگرانی نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز