خبرگزاری کار ایران

رکورد جدید مسی در لالیگا

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۱۳۳

لیونل مسی در برتری مقابل لگانس نقش موثری داشت و به رکورد جدیدی در دوران حرفه‌ای خود دست پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، بعد از اینکه بارسلونا با نتیجه 5 بر صفر مقابل لگانس در کوپا دل ری به پیروزی رسید، لیونل مسی به اولین بازیکن تاریخ فوتبال اسپانیا شد که به 500 برد در مسابقات رسمی رسیده است.

مسی هفته گذشته در دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری مقابل ایبیزا غایب بود اما کیکه ستین ترجیح داد تا برنده شش توپ طلا را برای بازی شب گذشته در دور یک هشتم نهایی حضور داشته باشد.

گل‌های آنتوان گریزمان و کلمنت لنگله اجازه داد تا بارسلونا در نیمه نخست مقابل لگانس با برتری دو بر صفر به رختکن بروند در حالیکه در مسابقه گذشته آنها با همین نتیجه مقابل والنسیا شکست خورده بودند.

قبل و بعد از گل آرتور ملو در دقیقه 77 لیونل مسی موفق شد در دقایق 59 و 89 برای بلوگرانا گلزنی کند. او در پایان به همراه همبازیانش صعود به دور بعد و یک پیروزی پرگل را جشن گرفت. این نتیجه تضمین کرد که مسی 500 پیروزی خود را در پیراهن بارسا به دست آورد - بیشترین بردهایی که تاکنون توسط یک بازیکن در فوتبال اسپانیا به ثبت رسیده است.

این مسابقه 710مین دیدار رسمی بود که مسی برای بارسلونا به میدان رفت و با توجه به فاصله زیاد تا بازنشسته شدن این بازیکن قابل پیش بینی است که ابرستاره آرژانتینی رکوردش را ارتقا بدهد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز